מה יש לבדוק לפני שקונים קורקינט

בשנים האחרונות חדר לשוק הקורקינט והוא מהווה כיום ממש כמו כל כלי רכב אחר כאשר רבים בוחרים להשאיר את המכונית בחניית הבית ולצאת לדרך דווקא עם הקורקינט החשמלי.

הקורקינט קיים בכמה וכמה גרסאות כאשר אפשר למצוא היום מבחר גדול של קורקינטים המציעים גם מושב נוח ובטוח. כך שחוויית הרכיבה הופכת להיות יותר ממושלמת.

רוצים גם אתם ליהנות מקורקינט חשמלי? אתם לא יכולים לקנות לכם קורקינט בלי לחשוב היטב ובלי לבדוק את האפשרויות הקיימות. אנחנו כאן בדיוק בשביל זה. נמנה בפניכם את כל מה שאתם אמורים לבדוק לפני שאתם בוחרים בקורקינט שלכם.

קורקינט עם כידון בגובה המתאים – חשוב מאוד לוודא כי הקורקינט הינו בגבוה המתאים לאדם או לילד שעתיד לעשות בו שימוש. אין לרכב על קורקינט נמוך מידי או לחילופין גבוה מידי. זה גם עלול להיות מסוכן וכמובן שגם חוויית הנסיעה תיפגם ממש.

קורקינט עם גלגלים מתאימים – ישנם קורקינטים עם גלגלים בגדלים שונים. כל אחד זקוק לגלגלים שיתאימו למטרות אשר לשמן הוא רוכש את הקורקינט. על פי רוב יספיק לכולם הקורקינט עם הגלגלים של 10 אינץ'. אך בכל זאת ישנן מצבים אשר בהם יהיה צורך בגלגלים גדולים יותר של 12 אינץ' ואפילו יותר. חשוב לזכור כי ככל שהגלגלים יהיו גדולים יותר, הרכיבה תהיה נעימה וחלקה הרבה יותר. הקורקינט יצליח לעקוף מכשולים והוא יעניק חווית רכיבה חלקה ובטוחה.

ישנה אפשרות לרכוש גם גלגלי שטח אשר אלו יבטיחו נסיעה חלקה ממש גם בתנאי שטח.

קראו גם על קורקינט ממונע בנזין האלטרנטיבה לחשמלי

קורקינט מתקפל או לא – לא כל קורקינט יכול להתקפל. חשוב לבדוק ולברר היטב האם יש לנו צורך באפשרות הזו של קיפול הקורקינט. אם כן, חשוב שנבדוק איך הוא מתקפל ומה יהיה הגודל שלו לאחר שהוא יהיה מקופל.

קורקינט עם מזלג רגיל או כפול – חשוב לדעת כי המזלג הוא זה שמסייע בעת בלימה ועליו נע כל כובד משקלו של הרוכב. אדם שבולם באגרסיביות או שהוא כבד משקל, חובה כי יבחר במזלג כפול שיגביר את הבטיחות.

בחרו קורקינט מתאים ותיהנו מחוויית רכיבה מושלמת.