יעוץ בטיחות לעסקים

נושא הבטיחות אמור להיות תמיד בראש מעייננו. לא משנה אם זה בבית או בחוץ, בבית העסק או באתר הבנייה. כי חיי אדם חשובים יותר מכל דבר אחר ויותר מכל פיתוח טכנולוגי. אף אחד אינו מעוניין להקריב את חייו ולשלם באמצעותן למען קידום טכנולוגי או טכני כזה או אחר.

בדיוק מסיבה זו חשוב כל כך לפנות ולהיעזר ביועץ בטיחות לעסקים.

ייעוץ בטיחות לעסקים – כדי שיום העבודה יגמר בשלום

אף אחד אינו רוצה שהמפעל או בית העסק שלו יסיים את פעילותו בגלל תביעות שיוגשו נגדו מצד העובדים או מצד לקוחות שנפגעו בגלל היעדר בטיחות במקום.

יותר מידי מקרים כאלה כבר אירעו בעבר כאשר מפעלים רבים או בתי עסק שונים הועמדו לדין בגלל כשלים במערכת הבטיחות. כשלים אשר הובילו לתאונות עבודה קשות ואף לקטלניות.

זו הסיבה שאין לוותר על ייעוץ בטיחות כבר בשלב הראשון של פתיחת העסק. כאשר יש לנו יועץ בטיחות, אנחנו למעשה נהנים מייעוץ לאורך כל הדרך בכל שלב של העסק. אם זה בעת רכישת הציוד או חומרי העבודה ואם זה בעת ביצוע העבודה בפועל.

ייעוץ בטיחות לעסקים – מה זה כולל?

לפני הכול חשוב לזכור כי הציוד שנמצא בבית העסק או בתעשייה הוא ציוד מורכב וכבד. מלבד זאת מדובר ברוב רובם של המקרים בציוד שהוא מסוכן ממש. שימוש לא זהיר באותן המכונות, עלול לפגוע בצורה אנושה בעובד.

כאשר אנחנו נעזרים ביועץ בטיחות, אנחנו למעשה יכולים ליהנות מראש שקט מתוך ידיעה כי כל מה שיש במפעל וכל התהליכים שנעשים במקום, עוברים את הבקרה של יועץ הבטיחות והוא זה שנותן את החותמת שלו על כל התהליכים במקום.

יועץ הבטיחות כמו מהנדס בטיחות י.ש אמור לדאוג כי המקום יהיה גדול דיו על מנת למנוע תאונות ונפלות. הוא חייב לוודא כי אין חומרים מסכני חיים בשימוש העובדים אף אם זהו נזק לטווח הרחוק. הוא אמור לבדוק כי כלי העבודה הינם בטיחותיים והאזורים שם עובדים בהם, הינם מגודרים ובקיצור, כל פינה באזור אמורה להיות מוכרת על ידו ומטופלת היטב.