איך מותג הרכב דאצ'יה משתלט על כבישי ישראל?

בכל הנוגע לרכבים של המותג Dacia הנתונים מדברים בעד עצמם: מדובר באחד ממותגי הרכב היותר נמכרים ואהובים באירופה. רק ב- 2017 דגם סנדרו של Dacia הוכתר כמכונית האהובה ביותר באירופה ודורג במקום הראשון במכירות ללקוחות קמעוניים. גם בישראל המותג מתחיל להשתלט על הכבישים ורשם עוד הישג כאשר סיים את 2017 עם תואר "המותג הצומח ביותר בישראל" מבין כל מותגי הרכב הגדולים. מה סוד ההצלחה? להלן כמה מהסיבות המובילות.

קונים בפחות ומקבלים יותר

אחת הסיבות שדאצ'יה הפכה למותג רכב כל כך מצליח בישראל היא שהדגמים שלה מממשים עיקרון בולט – מחיר נמוך אל מול תמורה גדולה. במילים אחרות, רכבי המותג מתאימים בדיוק ללקוחות הישראלים שרוצים לקנות בפחות אך לקבל יותר עבור ההוצאה הכספית רכבי המותג מאפשרים למשתמשים לקבל איכות מקסימלית ונוחות מרבית מבלי להתפשר, ופונים לקהל יעד שמחפש מכונית אורבנית ומשפחתית שמתאימה גם לנסיעות יומיומיות וגם כרכב פנאי ולו ביצועי שטח מעולים.

חיפשתם רכב 4X4? Dacia נותנת מענה גם בקטגוריה זו

דגם הדאצ'יה דאסטר דורג כרכב ה-4X4  הטוב ביותר על ידי האתר הבריטי "What Van". הסיבה לכך היא שוב: התמורה הטובה ביותר בהשוואה למחיר, זאת לצד ביצועים טובים בשטח של רכב אשר יודע להתמודד עם אינספור מצבים מורכבים כמו דרכים מושלגות או בוציות. מלבד אתר זה, ישנם אתרים נוספים שחלקו כבוד לדגם הדאסטר ומגדירים אותו כרכב חורף מעולה בו הנסיעה בטוחה, שכן לרכב יש אחיזת כביש מאוד טובה. בנוסף, זהו אוטו יציב, מחוספס וקשוח, אך יחד עם זאת גם ידידותי למשתמש.

היתרונות רק הולכים וגדלים

ההצלחה של דגמי דאצ'יה נובעת מסיבות רבות, החל מאיכות ייצור גבוהה ועד שילוב טכנולוגיות מתקדמות ברכבים עצמם. כמו כן, ההישארות עם היד על הדופק של החברה שומרת על הרכבים עדכניים וחדשניים בקטגוריות שלהם. יותר מכך, הרכבים של המותג כוללים ציוד משופר ושדרוגים ולכן הם מציעים ערך גדול יותר עבור ההשקעה. משנה לשנה הדגמים רק הולכים ונעשים נוחים ואיכותיים יותר ויחד עם המחירים הנוחים לכל כיס, מדובר בעסקה סופר משתלמת.

מדיניות הקנייה החכמה של Dacia

העובדה שהחברה מתחזקת מדיניות חכמה הובילה לזכייה של המותג במקום הראשון בתחרות הגרנד פרי דה מרקס בפריז בקטגוריית "עלויות תפעול". הזכייה ניתנה לאחר שקלול משתנים כמו צריכת דלק, ביטוח ואחריות, עלויות תפעול ועוד. זכייה זו מוכיחה שהמותג לא סתם זוכה לפופולריות רבה בארץ ובעולם, אלא שהוא מספק לקהל היעד חוויית קניה חכמה ומיטבית. חוויית השימוש אינה משתלמת רק בעת הרכישה, אלא גם במהלך הנסיעה על הכביש. כלי הרכב של המותג מגיעים עם אחריות לשלוש שנים וזוכים לשבחים רבים מכל עבר, ולכן אין ספק שהם כאן כדי להישאר ורק להשתפר ככל שעוברות השנים.

הגיע הזמן להתקדם לדאצ'יה >>