תמריץ לעסקים – איך זה עובד?

”העבודה היא חיינו“ כך אומרים, לא?. ובכן, אין ספק כי אנו מבלים שעות רבות בעבודה, נותנים כל מה שאנחנו יכולים לטובת העסק או החברה בה אנחנו עובדים וכן, אפילו מגשימים את עצמנו, מביאים את היכולות והחוזקות שלנו לידי ביטוי ומדי פעם גם מתקדמים בסולם ההצלחה. אם גם אתם בעלים של עסק, ארגון או חברה, גדול או קטן ומעסיקים עובדים, בטח אתם מבינים את החשיבות לתגמל אותם. הפעם בחרנו להציג בפניכם פרויקט מעולה לכם ולעסק שלכם: תמריץ לעסקים – איך זה עובד?

ובכן יש שני סוגים עיקריים של תמריצים:

  1. תמריצים לקידום מכירות – אנו משקיעים המון זמן, אנרגיה וכסף בקידום העסק שלנו מבחינה שיווקית ופרסומית. לאורך כל השנה אנו מפיקים תערוכות, כנסים, לוקחים חלק באירועים מיוחדים, הולכים להרצאות הקשורות לקידום העסק שלנו, מזמינים לקוחות לפגישות והשקות, חושפים מבצעים ושירותים חדשים וזה רק קצה הקרחון. יש מגוון עצום של מוצרים שיכולים לנו מצד אחד לקדם את אותם אירועים ומצד שני לחזק את הקשר בין המותג שלנו לבין הלקוחות שאנחנו מזמינים לאירועים הללו. למשל כוסות, טרמוסים, בקבוקים וספלים ממותגים, מגוון של מוצרי חורף שימושיים, גאדג‘טים מסוגים שונים לסמרטפונים, מחשבים וטאבלטים, מוצרי טקסטיל, מוצרי ים וקמפינג לטיולים, מוצרי ספורט, מוצרים לטיסה ועוד… על המוצרים שבחרנו אפשר להוסיף את הלוגו של החברה ובצורה כזו פשוט לשווק את העסק שלנו החוצה.
  2. תמריצים לחיזוק העובדים – כאמור, העובדים הם הנכס הכי חשוב שלנו בעסק. כשהעובדים שלנו מרוצים בעבודה, זה לא רק בא לידי ביטוי במצב הרוח, ברמות האנרגיה וביחסים בין העובדים עצמם, אלא גם בתפוקה שלהם. לכן, פרגון לעובדים בא תמיד לטובת העסק. ניתן כל תקופה או כל כמה חודשים לארגן לעובדים יום גיבוש ולהעניק להם ביום הזה כל מיני מוצרים שימושיים בתור מתנה. גם בחגים, ימי הולדת, הרמות כוסית ואירועים מיוחדים נוספים, תמריץ לעסקיםניתן לפרגן לעובדים עם כל מיני שוברים כמו למשל שובר לחופשה, שובר לארוחת בוקר עם בן או בת הזוג, שובר לסרט או למסעדה.

קראו גם:

מתנות ממותגות לעסקים שרוצים לגדול

הרצאות מעניינות לעובדים