מתנות ממותגות לעסקים שרוצים לגדול

יצירת קשר עם לקוחות מתחילה מהיום הראשון של הקמת העסק. למעשה, המשקיעים בעסק שלהם יודעים כי הלקוחות העתידיים מתחילים להיבנות ולהתעצב עוד לפני הקמת העסק עצמו, כאשר הם מופיעים בחזונם של בעלי העסק או אלו המקימים אותו. על מנת להפוך לקוחות הנמצאים בחזון ללקוחות ממשיים הקונים מוצרים, חשוב ליצור מערכת יחסים מתמשכת עם הלקוח, מערכת יחסים המבוססת על אמון הדדי, על כבוד והכרה בצרכים הייחודיים של כל אחד ואחד מהלקוחות. את בירור הצרכים ואת יצירת הקשר הראשונית ניתן ורצוי לעשות באמצעות מתנות ממותגות.

מה הן מתנות ממותגות?

מתנות ממותגות הן הדרך הטובה ביותר ליצירת קשר עם לקוחות ולהתוויה ראשונית של מערכת יחסים מבוססת ועשירה בעתיד. באמצעות מתנות ממותגות העסק למעשה משדר ללקוח: "אני חושב עליך ואכפת לי ממך, גם כשאני לא רוצה שתקנה ממני משהו.  אני פשוט זוכר אותך". לקוח שמקבל מתנה ממותגת הוא לקוח מרוצה יותר. לקוח כזה יזכור את העסק שלך לטובה וייטה להמליץ עליך כאשר יתבקש לתת המלצה מתאימה בנושא הרלוונטי.

מתנות ממותגות יכולות לבוא לידי ביטוי באמצעות מכשירים שונים, תוכנות ייעודיות המאפשרות לך לשמור על קשר עם הלקוח שלך, כלים משרדיים גנריים ומוכרים המצויים בשימוש יומיומי, גאדג'טים חדשניים שיגניבו את הלקוחות שלך ומגוון רחב של מוצרים ממותגים אחרים אשר יהפכו להיות חלק אימננטי מהמשרד של הלקוחות שלך ולמעשה, יהיו אמצעי שיווקי של העסק שלך.

מתנות ממותגות הן למעשה אמצעי מקורי וחדשני שיכול לאפשר לך ליצור קשר בלתי אמצעי עם הלקוח שלך, בדרכים שעד היום לא נעשה בהן שימוש. כך, על ידי איתור מוצרים שטרם נעשה בהם שימוש למטרות שיווקיות, תוכל להצחיק את הלקוח שלך, לגרום לו לתהות על פשר הפרסום, לגרום לו להרים אליך טלפון על מנת לברר את המטרה של המתנה, להביא אותו להתפלא או למעשה – להפוך אותו להיות נתון בידיים שלך. בחירה חכמה של מתנות ממותגות יכולה להפוך לקוחות מזדמנים ללקוחות נאמנים שילכו אתך בדרך משך שנים ארוכות.