איך בוחרים מקרר שתייה לעסקים?

מקרר שתייה לעסקים ממלא פחות או יותר את הפונקציות שכל מקרר ביתי ממלא, רק שישנו הבדל אחד קטן אך חשוב המפריד בין המקררים המסחריים לבין המקררים הביתיים כשמן הסתם מדובר על העובדה שהמקרר העסקי אמור להוות מקור לפרנסה. אי לכך, לפני שבאים לרכוש מקרר שתייה לעסקים, יש לתת את הדעת לכמה נקודות חשובות שבדרך כלל לא צריך להתייחס אליהן כאשר באים לרכוש מקרר ביתי סטנדרטי. במאמר שלפניכם נדון בחלק מהנקודות הללו.

שירותי תיקונים ואחזקה

כאשר המקרר הביתי סובל מבעיות ותקלות, מדובר על מצב לא נעים שיש בו כדי לפגוע במידה מסוימת באיכות החיים. עם זאת, גם במקרה הגרוע ביותר שבו המקרר מושבת במשך מספר ימים, עדיין לא מדובר על צרה גדולה כל כך שכן במקרה הגרוע ביותר, אפשר לצאת למסעדה או להזמין מזון מהיר הביתה. במקרה שבו מדובר על תקלה במקרר שתייה לעסקים, הרי שהתמונה שונה לחלוטין.

מידע נוסף על מקררים עסקיים

תקלה במקרר שתייה יכולה להפוך גוף קירור חכם לאבן שאין לה הופכין, לפגוע ביכולות הקירור של העסק וכתוצאה מכך לפגוע בהכנסות. לפיכך כאשר באים לרכוש מקרר שתייה לעסקים מומלץ לתת עדיפות לחברות המספקות גם שירותי תיקון ואחזקה. באופן כזה תדעו שיש לכם למי לפנות בעת הצורך. כמו כן מומלץ לתת עדיפות לחברות המספקות מקררים חלופיים בזמן התיקונים.

רמת היעילות האנרגטית של המקרר

מן הסתם מקרר שתייה לעסקים צורך יותר חשמל ממקרר סטנדרטי ביתי. צריכת החשמל הגבוהה היא בין היתר פונקציה של כמות הזמן שבה דלתות המקרר פתוחות. כל אימת שאנחנו פותחים את דלתות המקרר, אוויר חם נכנס לחלל הקירור וגורם לחימום המקרר. בעקבות זאת המדחס של המקרר נכנס לפעולה ותצרוכת החשמל עולה. כמו כן באופן כללי מקרר מסחרי הוא מקרר עוצמתי יותר הדורש כמות גדולה יותר של חשמל באופן שוטף.

לפיכך כאשר באים לרכוש מקרר שתייה לעסקים חשוב מאוד לברר מה היא רמת היעילות האנרגטית של המקרר, כלומר כמה אנרגיה חשמלית הוא מבזבז במהלך הפעולה שלו וכמה אנרגיה הוא באמת מנצל לצורכי הקירור שלו. יש לחשב את תצרוכת החשמל הממוצעת של המקרר שכן פעמים רבות זה הוא הנתון המכריע בין סוגי המקררים השונים.

תעודת האחריות

אלמנט נוסף שיכול להכריע את הכף לכאן או לכאן הוא סוג האחריות שתקבלו עבור המקרר החדש שלכם. מומלץ תמיד לתת עדיפות לחברה שמספקת תעודת אחריות מלאה עבור המקרר למשך כמה שיותר זמן. חשוב מאוד לקרוא את האותיות הקטנות בתעודת האחריות, לברר מי צריך לשאת בהוצאות השינוע של המקרר למעבדת התיקונים, לברר כמה יעלה לכם להזמין טכנאי לבדיקה שגרתית או לבדיקה של תקלה, לבדוק האם האחריות כוללת החלפה של רכיבים במקרר, האם החברה מתחייבת להתקנה של רכיבים מקוריים בלבד או לא ועוד.