בית ספר למובייל: הדרכות ייעודיות לחברות

אם מישהו היה מספר לנו לפני עשרים שנה או חמש עשרה שנה שהמובייל ישלוט בעולם ההייטק והאינטרנט, סביר להניח שהיינו צוחקים. זה לא היה סביר. הרי באותה תקופה, המחשבים הנייחים והניידים שלטו כאן ללא היכר, באותה תקופה המובייל היה כלי עבודה לשיחות והודעות, במקרה הטוב, לא מעבר לזה.

אך דברים השתנות כיום, היום המובייל הוא הרבה יותר מכלי לשיחות והודעות, הוא מהווה עבורנו כלי בו אנחנו יכולים לעשות הכל, למעשה היום מרבית האנשים גולשים באינטרנט יותר זמן דרכו מאשר דרך מחשבים, היום אנחנו מבלים עם המובייל שלנו הרבה יותר מאשר עם המחשב.

לכן אין זה מפתיע שאפשר למצוא מגוון רחב של קורסים והדרכות ייעודיות לחברות ועסקים בסדרי גודל שונים. המטרה היא לראות כיצד אפשר דרך המובייל לייצר כלים שונים בעזרתם אפשר להגיע אל קהלים רחבים יותר.

הפתרונות יכולים להיות אפליקציות ייעודיות לעסק או אתרים מותאמי גלישה בנייד. אלה ברמת העיקרון שני הפתרונות העיקריים. בשביל לייצר אותם צריך מפתחים אשר יודעים כיצד לבצע זאת. אותם קורסים ואותן הדרכות, זה המטרה שלהן, ללמד את המתכנתים והצוות שמתעסק בפיתוח למחשבים ולאינטרנט, כיצד לעשות זאת.

בית ספר למובייל

צריך לומר שיש חלק נוסף באותן הדרכות וקורסים והוא מתעסק בכל מה שקשור לשיווק וקידום דרך המובייל. זה אומר שיווק וקידום באתרים אינטרנט, בפרסומות דרך אפליקציות שונות וכן קידום ושיווק של האפליקציה או האתר עצמו.

על מנת ללמוד את החומר הרלוונטי בצורה הטובה ביותר, יש לפנות לבית ספר בלינק http://www.mtitech.co.il בו מלמדים המרצים הטובים ביותר. אלה צריכים להיות מרצים עם ניסיון מעשי ותיאורטי, מן הסתם הם צריכים להכיר את תחום המובייל בצורה הטובה ביותר. כך הם יוכלו לספק את כל המידע הרלוונטי בנושא. חשוב לומר עוד, שאין זה מספיק שהם יכירו את הנושא אלא הם צריכים גם להכיר את כל העדכונים בתחום. מאחר ומדובר על תחומים חדשים יחסית, אז הם כל הזמן מתפתחים וגדלים.

רק מרצים שידעו להביא את כל המידע הנ"ל, יוכלו לספק את החומר הטוב ביותר בזמן הקורס או ההדרכה.