פרחים בחולון

חולון עיר הנמצאת במרכז הארץ. חנויות מסחר רבות לה ובין היתר גם חנויות פרחים, כי למה לנסוע רחוק אם יש הכול קרוב לבית. חנויות פרחים בחולון כמו בערים אחרות נהנות במיוחד  ממסחר חזק בסופי שבוע ובחגים. ישנן משפחות שבכל סוף שבוע, לקראת השבת, קונות פרחים כדי לתת לבית אווירה וכך גם בחגים ובמועדים.

מי קונה פרחים בחולון

  • פרחים נדרשים תמיד. לכל אירוע אפשר להביא זר פרחים. לרגל לידת בן/בת חדש במשפחה, מעבר לדירה חדשה, הצלחה בבחינות או למחלימים ממחלה, לא עלינו. לרגל יום הולדת לאב או אם מבוגרים.
  • בשנות התשעים כשהעלייה מברית המועצות הגיעו בהמוניהם גברה הצריכה לפרחים. חנויות פרחים בחולון שגשגו. מנהג יפה יש לעדה זו שלכל אירוע, בנוסף למתנה, הם מביאים גם פרחים בין אם זה לחתונה או יום הולדת או סתם כי הולכים להתארח אצל מישהו. מנהג זה עדיין קיים וניתן לראות גברים רבים, בעיקר ביום האישה הבינלאומי, עם זרי פרחים ביד.
  • גבר חולוני שמגיע לבקר בפעם ראשונה בבית חברתו ועל מנת להרשים את אם החברה הוא רוכש זר פרחים באחת מחנויות הפרחים בחולון. אף אישה לא תעמוד בפני זר פרחים יפה.
  • פרחים בחולון לכלות אפשר למצוא בסידורים וצבעים שונים. על פי הזמנת הכלה שוזרת הפרחים מכינה את הזר המיועד להחזקה על ידי הכלה ואפילו בשנים האחרונות יש כאלה המעדיפות בזר פרחים על גבי ההינומה.
  • באזור המרכז יש הרבה בתי חולים ומכל חנות פרחים בחולון ניתן לשלוח זרי פרחים סדורים ועציצים לקרובים המאושפזים או למחלקת היולדות.
  • זרים עשויים שוקולד הם מתנה מתוקה למי שאנחנו אוהבים. היא מקורית ומתאימה לאירועים של אנשים שיש להם כבר הכל ששום דבר לא יפתיע אותם אבל סלסלת דברי מתיקה, במקום סידור פרחים שמעוצבת, כמו זר פרחים זה משהו שונה ומיוחד.

האם חייבים ללכת לחנות

לא בכלל לא. פרחים בחולון אפשר לרכוש גם באמצעות אתרי האינטרנט של חנויות הפרחים. בכל אתר יש תצוגה של זרים וסידורי פרחים שאפשר לרכוש בחנות כולל העלות שלהם. ניתן בעת ההזמנה לצרף גם ברכה שתצורף לזר בעת המשלוח. הכל נעשה באמצעות האינטרנט כולל התשלום עבור הזר והמשלוח.

פרחים בחולון

לא חשוב אם קונים בחנות או באינטרנט – העיקר שתקנו כחול לבן!

בארץ יש ענף מפותח של גידול פרחים. חקלאים רבים מגדלים פרחים מכל הסוגים שאפשר לחשוב עליהם. אלו גם הפרחים שניתן למצוא בחנויות פרחים בחולון וביתר החנויות בארץ. ולמרות זאת יש חנויות שבוחרות למכור פרחים מיובאים. פרחים מיוחדים שגם עלותם מיוחדת.

מאז נפתח המסחר עם המזרח הרחוק ומחירם הזול של מתנות ואביזרי קישוט רבים מבין לקוחות חנויות פרחים בחולון פנו לאפיק החדש והמכירות בחנויות הפרחים ירדו. מן הסתם הדבר השליך על הכנסות בעלי חנויות הפרחים וגם הם פנו לאפיקים חדשים. הטרנד החדש הוא זרים וסידורים עשויות דברי מתיקה. חלק עשויות סוכריות ואחר שוקולדים קטנים. משלוחי דברי המתיקה הפכו מקובלים ויותר אנשים החלו לרכוש זרים אלו.