חנות חיות למען הכלבים בכלביות

בזמן שיטוט אגבי בפייסבוק באחת הקבוצות האהובות עליי "ישראדוג", צד את עיניי אחד הפוסטים שפרסם חולצה עם כיתוב מתוק במיוחד.

ישראדוג הוא דף עם עשרות אלפי עוקבים ותמיד הוא דואג להביא כתבות עדכניות בנושא כלבים מכל רחבי העולם אשר מפורסמות באתר וכמובן גם פוסטים עם תמונות מתוקות במיוחד של כלבים.

זו הייתה הפעם ראשונה שפרסמו בקבוצה מוצר לרכישה ולאחר שנכנסתי לקישור הבנתי שאתר ישראדוג החליט להרים את הכפפה ולהשתמש בקהל העצום של קהילת אוהבי הכלבים על מנת לסייע לכלבים במצוקה.

הרעיון הוא שבכל קנייה של מוצר מהחנות חלק מהסכום יעבור לעמותת אשר פועלות למען כלבים חסרי בית, אני אקבל פריט לבוש אופנתי שמסגיר לעולם את האהבה הבלתי נשלטת שלי להולכים על 4 ואני אדע גם שעשיתי מעשה טוב ועזרתי להקל על הסבל של כלבים חסרי מזל.

העמותות השונות קורסות תחת העומס וכמות הכלבים שנמצאים בכלביות מבלי למצוא להם בית חדש ובעלים גדלה ללא הרף.

צפיפות היתר הזו מובילה להמתה מיותרת ועצובה ביותר של אלפי כלבים בכל שנה.

הרבה מהעובדים בעמותות השונות פועלים בהתנדבות והכסף שנתרם הולך למימון אוכל לכלבים, ימיי אימוץ ופעילות לעידוד מודעות בנושא כלבים.

חנות חיות

עמותות הכלבים נמצאות במחסור תמידי של מימון ולכן הן מוגבלות בכמות הכלבים שהם יכולות להציל ולכן כל שקל שנתרם להן הוא משמעותי ביותר.

לכן מיידית התחברתי למטרה שהיא הצלת כלבים והחלטתי גם להפיץ את הבשורה!

הכלב היא חיית מחמד שתעשה עבורנו הכל, הם ימלאו אותנו באהבה ללא תנאי ויהיו החברים הכי טובים שלנו אם רק ניתן להם את ההזדמנות והטיפול המסור שמגיע להם.

אז אם בא לכם להתחדש בחולצה או סווטשרט מגניבים בנושא כלבים ולדעת שאתם תורמים תוך כדי להצלה של כלבים, כנסו לחנות החדשה של ישראדוג ותבחרו לכם מהמגוון הגדל, יש גם אקססוריז מדליקים, פריטים לבית ואפילו גרביים!

אם כל אוהב כלבים יקנה אפילו פריט אחד בלבד, ההשפעה תהיה עצומה ונוכל לחולל שינוי אמיתי באיכות החיים של הרבה מאוד כלבים ולכן זו מטרה ראויה.