כל מה שצריך גבר פונקציונלי שרוצה להיות גם אופנתי

נקודת התורפה של כל גבר היא למצוא את האביזרים שמוצאים חן בעיניו אבל הם מספיק שימושיים לצרכיו. לא תמיד אפשר למצוא עיצובים שנראים מכובדים וקלאסיים למי שאינו רוצה להגזים כשהוא שולף ארנק או מסתובב עם תיק ללפטופ ולמסמכים שלו. לא כל העיצובים גם עשויים מחומרים טובים באמת שמחזיקים מעמד, אינם מתבלים ואינם מאבדים את הצורה שלהם כאשר הם בשימוש של יותר מכמה שבועות. המרדף אחר האקססוריז לגבר האופנתי והיעיל מסתיים בדרך כלל כשמוצאים חנות שבה אפשר למצוא ארנקים שנראים טוב, מכילים כל מה שצריך, מיוצרים מחומרים מעולים ולא צריך לחזור ולחפש שוב ארנק שיתאים לשימוש ממושך וגם יתאים לכל כיס.

התיק הנכון בעיצוב הנכון

בכל מקצוע שהוא גבר זקוק לארנק ולתיק שיחזיקו את המסמכים שלו ואת הכרטיסים, את כל החומר שהוא צריך לקחת אתו וגם מחשב, במקרים מסוימים. העיצובים שמוצעים לגברים מצומצמים בדרך כלל מטבע הדברים, ולכן מה שצריך לשים עליו דגש הוא שלפחות המוצרים יהיו איכותיים. גברים לא מחפשים בדרך כלל תיקים או ארנקים גדולים מאוד כמו שנשים רבות נוהגות לקנות, משום שהם מעדיפים מראש לקחת כמה שפחות. אבל גם הם זקוקים היות לתיקים שיכולים להציע יותר מקום לאנשים שעובדים שעות ארוכות מחוץ לבית ורוצים לקחת אתם יותר. כך שכשמחפשים חנות שמציעה תיקים לגבר במבחר גדול יחסית גם מאפשרים להם לבחור בתיק שיכול להיות יותר שימושי ולא מצומצם במקום שהוא מציע לתכולה. כשיש יותר מבחר של תיקים מעולים אפשר גם להיות מגוון יותר בבחירה. זה לפחות מה שגבר מודרני בימינו לא מוכן לוותר עליו.

איזה תיק אותם אוהבים לקחת?

העיצובים של תיקים שמיועדים לגברים הם שמרניים בדרך כלל אבל מספקים פתרון מעולה למי שזקוק לתיק למסמכים ולפטופ, ולא הרבה יותר מעבר לכך. כל מה שנותר הוא לבחור את צורת הנשיאה המועדפת שיכולה להיות על גב, על הכתף או לשאת תיק מסמכים קלאסי עם ידיות כמו מזוודה קטנה. סביר להניח שבחירת התיק המתאים לכם תהיה גם בהתאם למקצוע ולעבודה שלכם, אבל מומלץ לחשוב לפעמים מחוץ לקופסה ולהעדיף תיק שבאמת נוח לכם אתו גם אם הוא פחות מקובל בתחום שלכם. זה נחמד להתחיל לפעמים אופנה חדשה משום שאם בחרתם בתיק הנכון זה הרבה יותר מטרנד, זאת פשוט העדפת הנוחות והאסתטיקה משולבות זו בזו ולא רק להיכנע למוסכמות חברתיות.