דימוי עצמי בזמן ההריון ולמה דווקא בתקופה הזו חשוב להצטלם

דימוי עצמי בזמן ההריון נחשב לאחד הנושאים החשובים ביותר, שכל אישה צריכה לקחת לתשומת ליבה. תקופת ההיריון נחשבת לתקופה קסומה, תקופה שבמהלכה נוצרים חיים חדשים ותוספת חדשה ומרגשת למשפחה. כמובן שגוף האישה עובר שינויים פיזיולוגיים והורמונליים, הגוף משתנה והבטן גדלה. מדובר על שינויים טבעיים אשר מבשרים על גדילתו והתפתחותו התקינה של העובר. אך נשים רבות נוטות לסבול מדימוי גוף נמוך באופן כללי, דבר שמתבטא הרבה יותר חזק בתקופת ההיריון. במקום לשמוח מהשינויים השונים שמתרחשים בגוף ולהתעורר כל בוקר מחדש בתחושה של התרגשות והתלהבות, נשים אלו נכנסות לתחושות קשות הנוגעות לגוף שלהן. הן מרגישות שמנות, לא מושכות ולא נעימות למראה. הדרך הטובה ביותר לשנות את התחושות האלו ולפתח דימוי גוף חיובי ובריא יותר, היא באמצעות צילומי הריון מרהיבים, אשר יוכיחו אחת ולתמיד את היופי והנשיות המתפרצת של כל אישה הרה.

כיצד להתמודד עם דימוי עצמי בזמן ההריון?

ישנן נשים שלא נהנות מהבטן ההולכת ותופחת שלהן, הן מרגישות כבדות ושמנות ולא בטוחות במראה החיצוני שלהן. אומנם כל אחת הייתה רוצה מזכרת מתקופת ההיריון שלה, אך לא מעט נשים נמנעות מלהצטלם דווקא בתקופה הזאת, בגלל בעיות בערך העצמי ובדימוי הגוף. לכל אחת יש את התסביך האישי שלה, ישנן נשים שלא אוהבות את הידיים שלהן, אחרות מתבאסות מהירכיים, ישנן כאלה שלא יכולות להסתכל במראה בגלל הנפיחות בפנים וכדומה. למעשה, חשוב להבין שאף אחת לא מושלמת, ולכל אחת יש את היתרונות והחסרונות שלה. החוכמה היא להשלים עם הגוף ולקבל אותו כמו שהוא. לכל אחת יש פגמים כאלו או אחרים, הנקודה היא שלא צריך להיות קשים מידי עם עצמינו ופשוט ליהנות ממה שיש. תקופת ההיריון מאופיינת בשינויים רבים שהגוף עובר, ולכן אולי הירכיים יהיו עגולות יותר ואולי הקרסוליים יתנפחו מעט, אך שום דבר מזה לא משפיע בכלל על החוויה המדהימה הזאת.

צילומי היריון

צילומי היריון מקצועיים כדי להשתחרר מהדימוי העצמי

ישנן נשים שעולות 10 – 12 קילו במהלך כל ההיריון, אחרות יכולות לעלות 20 קילו ואפילו יותר. למעשה, אין לכך שום חשיבות, היות וההיריון משפיע על כל אחת קצת אחרת, לכן אין מה להשוות את עמכן לנשים אחרות, לגודל הבטן שלהן ולהיקף הישבן שלהן. כל אחת היא מושלמת ומיוחדת בזכות עצמה, ולכן חשוב לאהוב את עצמכן בדיוק כמו שאתן במהלך התקופה הזאת. תמיד תזכרו שלאחר הלידה המשקל העודף ינשור מעצמו והגוף יחזור לעצמו. לכן אין צורך לדאוג ולסבול מייסורי מצפון, כאשר ניתן במקום זה ליהנות מאחת התקופות הקסומות ביותר בחיים. גבית ינאי היא צלמת היריון מנוסה ומקצועית, אשר צילמה מאות נשים שונות, בעלות מבנה גוף שונה ותסביכים שונים. היא כבר תדע כיצד להתאים לכל אחת את הזווית המתאימה  לה ביותר, וכיצד להוציא אותה זוהרת בכל תמונה ותמונה.

לסיכום, גבית ינאי הינה צלמת מוכשרת, אשר יודעת כיצד לגשת לכל אישה ולגרום לה להרגיש בנוח בתוך הגוף שלה. אין שום צורך להצטלם בתחתון וחזייה, היות וניתן להצטלם בכל בגד ובכל קונסטלציה שבה תרגישו בנוח. צילומי היריון יכולים להתבצע בסטודיו, בעזרת אביזרים שונים אשר מוסיפים עניין ומקוריות לכל תמונה. אופציה נוספת, היא להצטלם בחיק הטבע, להדגיש את החיבור לאדמה ולהצטלם על רקע של פרחים פורחים, שדות ירוקים או שקיעה מרהיבה בים. חשוב לא לפספס את הרגעים המיוחדים האלו בגלל דימוי גוף בעייתי, היות וכל אחת מושלמת וזוהרת מתמיד, דווקא בתקופת ההיריון שלה.