הלוואות- כבר אין צורך בשירותי בנקאות

יש דרכים שונות לקבלת הלוואות אם מהירות שהם בסכומים נמוכים יחסית, או אם הלוואה בסכום גבוה יותר. היום, פחות אנשים פונים לבנקים והם מעוניינים למצוא מימון מגורמים חיצוניים, מבלי שיירשם להם כי נטלו הלוואה באובליגו הבנקאי שלהם. יש להשוות בין הבנק לחברות מימון חוץ בנקאיות ולראות מה משתלם לכם יותר. רוב המימון שמקבלים אנשים רבים, הוא ללא ערבים, כפי שהיה נהוג פעם. כאשר נוטלים הלוואה, יש לדעת כי חייבים להחזיר אותה ולעמוד בתשלומים. כדאי לבדוק את פריסת התשלומים, אם היא נוחה עבורכם ולחשב על פי ההכנסות וההוצאות שלכם, מה יהיה הסכום הנוח ביותר עבורכם להחזר ועל פי תקופת תשלום הלוואה.

 

הלוואה מידית- מהי?

 

ישנם כאלה שמחפשים הלוואות מיידיות, אם באמצעות חברות האשראי, הביטוח, הבנקים או בגופיי מימון חוץ בנקאיים. חשוב כי חשבון הבנק יהיה נקי, כך שניתן יהיה לראות שלא חזרו שיקים, הוראות קבע ועוד.  לפעמים הזדמנות של רכישת רכב במחיר אטרקטיבי, מחיר של שיפוץ או חומרי בנייה לשיפוץ שנמצאים במבצע לזמן מוגבל, התראות לגבי מינוס שתופח, כל אלה, מחייבים הלוואה שתהיה מהירה, מהמיום להיום וישנן סוגים כאלה של מימון.  מימון אקספרס, כגון הלוואה מיידית, לרוב מדובר על סכומים שאינם עולים על 30,000 ₪ . יש להכין את כל המסמכים הרלוונטיים, כגון תדפיסי הבנק של שלושת החודשים האחרונים, תלושי משכורת, צילום ת.ז או מי שעצמאי, שיביא עמו דוח שומה של השנה האחרונה.

 

שקלו היטב ממי אתם נוטלים הלוואה

 

למרות שאולי אתם ממהרים ליטול הלוואות למטרות דחופות ושונות, כגון טיפול רפואי דחוף, שיפוץ שדחוף לבצע בשל קלקול של הנכס ועוד, שיקלו היטב, ממי אתם נוטלים את ההלוואה. ישנן הרבה חברות והריביות והתנאים הם שונים. קראו היטב את החוזה שעליו תחתמו על מנת שלא תיפלו בפח בגלל האותיות הקטנות שאינכם מבינים. כדאי כי תתנו את החוזה לפני חתימתו למי שמבין, כמו עורך הדי שלכם או יועץ הלוואות, על מנת שיראה אם ההלוואה כדאית. בגלל שאף אחד מאתנו אינו אוהב להיות לחוץ כספית, אנו נוטים לחפש אפשרויות מימון אבל חשוב שהן תהיינה אטרקטיביות וניתן יהיה לשלם אותן בתשלומים ופריסה נוחה.