פינוי דירות על הצד המקצועי ביותר- כיצד?

פינוי דירות הוא למעשה הגדרה כוללת למגוון רחב של צרכי פינוי תכולה מדירות, מבנים ועסקים שונים. שירות זה מיועד לצרכי פינוי תכולות מכל סוג ובכל היקף, וזאת בהתאם למטרת הפינוי הנדרשת, בין אם מדובר בפינוי דירות לקראת מעבר, בין אם מדובר בפינוי דירות ותכולת ירושה ובין אם מדובר בהליכי פינוי מורכבים יותר למטרות פינוי דירות אגרנות (דירות בהן מתגוררים אגרנים כפייתיים), פינוי דירות לאחר שריפה ועוד.

את ענף הפינוי בישראל מוביל צוות מומחה פינוי דירה בראשותו של שי גולד, קבלן פינוי מוסמך העוסק ומתמחה בתחומי הפינוי השונים כבר למעלה מ-25 שנה. הניסיון המקצועי של שי בשילוב ההיכרות המעמיקה שלו עם צרכי הפינוי השונים, מעמידים לרשות לקוחותיו מגוון רחב של יתרונות מקצועיים בדרך לפינוי מהיר, בטיחותי ויסודי.

מומחה פינוי דירה- כל יתרונות הפינוי במקום אחד!

שירותי הפינוי של צוות "מומחה פינוי דירה" מתמקדים בכל אחד מתחומי הפינוי האפשריים, החל משירותי פינוי דירות לקראת מעבר, דרך שירותי פינוי של דירות אגרנות ודירות ירושה ועד להליכי פינוי מוסדיים ועסקיים המיועדים למפעלים, חנויות, בתי עסק, משרדים וחברות לתחזוקת מבנים ציבוריים ומבני מגורים.

יתרונות השירות של צוות המומחים:

  • צוות מיומן ומנוסה המתמחה בכל סוגי הפינוי האפשריים
  • שירות מהיר, מקצועי וללא פשרות
  • אנשי הצוות נעזרים בציוד מתקדם מסוגו לצורך ביצוע עבודות הפינוי על הצד המהיר והבטיחותי ביותר
  • מגוון רחב של שירותים נלווים להליכי פינוי התכולה, לרבות, מיון תכולה מקדים, שירותי ניקיון בשטח דירת המגורים או המקום בו בוצעו עבודות הפינוי ושירותים נוספים המותאמים למצבה התחזוקתי של הדירה עם סיום הליכי הפינוי
  • כל אנשי הצוות מחזיקים בתעודת יושר מטעם משטרת ישראל המעידה על יושרם המקצועי ואמינותם
  • לרשות אנשי הצוות התמחות מקצועית בביצוע הליכי פינוי מורכבים כגון: פינוי דירות אגרנות, פינוי עסקים ומפעלים תעשייתיים, פינוי דירות לאחר שריפה, פינוי דירות עם מנוף ועוד.
  • שירותי החברה מותאמים באופן פרטני לכל לקוח ולקוחה וזאת בהתאם לצרכי הפינוי, היקף התכולה המיועדת לפינוי ומורכבות הפינוי