בדנטל סמייל תשיג חיוך שסוגר עסקאות של מיליון דולר (בייבי)

לחיוך יש כוח אדיר, וזה מוכח מדעית! חיוך מיד מייצר יותר אמפתיה ותחושת ביטחון, חיוך הופך את המחייך לחביב יותר בעיני המתבונן וחיוך אפילו משפיע לטובה על הבריאות ועל הקריירה. אז אם אתם בעלי עסקים, אנשי מכירות וכיוצא באלו ורוצים להשיג חיוך אמיתי של "מיליון דולר", היום אתם יכולים ועולם רפואת השיניים האסתטית מציע פתרונות יעילים ונגישים יותר מאי פעם. השתלת שיניים בהחלט עשויה להיות הפתרון האופטימאלי עבורכם והדרך הטובה ביותר להשיג חיוך שסוגר עסקאות.

לצד היבטים אחרים של מכירות וניהול עסקים, חיוך איכותי ונעים בהחלט יכול לקדם אתכם לעבר ההצלחה ביתר ביטחון ובאחוזי סגירת עסקאות גבוהים יותר. אמיתי!

שיקום הפה בעזרת רפואה דנטלית אסתטית

רפואת שיניים כיום טומנת בחובה הרבה מעבר לביצוע סתימות וטיפולי שורש. למעשה מדובר כבר על עולם ומלואו של רפואה דנטלית אסתטית. כך למשל יש היום טכניקות מעולות של יישור שיניים, טיפולי הלבנה מדהימים ביעילותם, הדבקות כתרי חרסינה לשיקום אסתטי ותפקודי של הפה וכן הלאה. בהקשר זה, טיפולי השתלת שיניים בודדות או בכל הפה הם חוד החנית הן של רפואת השיניים השיקומית והן האסתטית.

שתלים דנטליים הם אביזרים מתקדמים טכנולוגית ומותאמים אישית אשר מאפשרים כיום לקבל שיניים היכן שבעבר הן היו נותרות חסרות וכמובן להחליף שיניים פגועות תפקודית או אסתטית בשן מלאכותית יעילה שאי אפשר להבדיל בינה לבין שכנותיה האמיתיות. בהקשר של שיקום החיוך והשגת חיוך שסוגר עסקאות עבורכם, השתלת שיניים מהווה פיתרון רלוונטי ומוצלח במיוחד במקרים מתאימים. זה יכול להתאים למשל במקרים של שיניים חסרות בשורות הקדמיות, שיניים עקומות מאוד, שיניים שחורות שאי אפשר להלבין, שיניים שבורות וכן הלאה.

ניתן כיום אפילו לבצע השתלת שיניים ביום אחד, כך שתוך כמה שעות של טיפול מקצועי ומדויק תוכלו לקבל את החיוך שתמיד רציתם ושבהחלט מגיע לכם. כמו כן יש כיום אפילו פתרונות מתקדמים ומיוחדים של השתלת שיניים בכל הפה וביצוע החלפת כמה שיניים בטיפול אחד ועל גבי שתלים בודדים.

מחירים להשתלת שיניים הינם גבוהים יחסית, בשל עלות החומרים ומורכבות הטיפול, אך התוצאה בהחלט איכותית וטבעית ומאפשרת הן תפקוד משודרג של הפה וכמובן את החיוך המדהים שיקרב אתכם לסגירת יותר עסקאות בעסק.

אם כן, חשיבות המראה החיצוני וטאיפוח בפרט הם חשובים לאנשי עסקים ומשדרים לצד השני ברבדים רבים, מעבר למה שנראה במבט ראשון. אנו לא מדברים על ניתוח אף להקטנת או חידוד האף אלא על טיפול היכול להעיד על חוסנו הכלכלי של האדם לא פחות מהנעליים אותן הוא נועל, הכרב בו הוא נוסע או השעון אותו הוא עונד. ניתן, בעלויות לא גבוהות במיוחד, להשיג מראה שמשדר עוצמה וכוח והכל בכמה טיפולי שיניים לא כואבים במיוחד.

Save