מה זה מסופון ואיך זה עובד?

בשנים האחרונות כבר כמעט ולא קיימים בתי עסק, חברות וארגונים שעובדים ללא מסופון. עם זאת, אנשים רבים אינם התוודעו למושג מסופון, ולכן חשוב לדעת מה זה מסופון ואיך זה עובד, ובכך לייעל את העבודה בעסק.

אז מה זה מסופון?

מסופון הינו מכשיר קטן שמתאים לעסקים, ארגונים, חנויות וחברות שונות והוא מבצע מספר פעולות עיקריות וחשובות ביניהן: ניהול וספירת מלאי, מעקב אחרי פריטים ומוצרים, קבלת נתונים וזיהוי מוצרים. באתר גלובטג תקבלו מדוע מדוע אי אפשר בלי מסופון.

המסופון מקבל נתונים ומעביר אותם הלאה בארגון באמצעות תוכנה ייעודית המקושרת לתוכנת המלאי המרכזית. באמצעות המסופון ניתן לקבל אינפורמציה על כלל המלאי שקיים בעסק. המסופון מאפשר מידע זה מכל מקום שתהיו וזאת מבלי להצטרך לגשת למחשב או למחסן.

מדוע כולם זקוקים למסופון?

בכל הנוגע לשאלה מדוע כולם זקוקים למסופון, ניתן לומר כי העולם המשתכלל בכל רגע בו מגוון בתי העסק בארץ ובעולם עוברים שדרוג – מסופון הינו חלק מהשדרוג.

מסופן הוא אלמנט הכרחי לכל בית עסק שרוצה לנהל מלאי בצורה מסודרת וללא טעויות. הצורך לתת מידע עדכני ללקוחות ולעובדים הוא צורך חשוב תוך שניהול מלאי בצורה זאת חוסך זמן, כסף ומשאבים.

בנוסף, עסקים שמשתמשים במסופון הינם עסקים בעלי תודעת שירות גבוהה שלא מעוניינים שהלקוחות שלהם ימתינו, והם משתמשים במסופון על מנת לעבוד ביעילות ובמהירות.

עוד בתחום העסקים:

מהם היתרונות המרכזיים של המסופון?

  • למסופון מספר יתרונות מרכזיים שהופכים אותו ליעיל מאד עבור עסקים, חברות וארגונים.
  • המסופון מקצר את זמן ההמתנה של הלקוח.
  • מסייע לספרתי מלאי מהירה יותר.
  • מאפשר מידע על כל פריט ופריט בכל הנוגע למחיר, פירוט, כמות ועוד.
  • מסייע בתמחור מוצרים מהיר במיוחד.
  • המסופון מאפשר קבלת מידע מסוכנים, ספקים ואנשים מכירות.
  • מסופון מאפשר ניהול כלל המידע על המוצרים תחת ממשק אחד.
  • בנוסף מאפשר המסופון איתור מהיר של מוצרים במחסן.

סליקה בעסק

איזה מסופון מתאים לכם?

על מנת לדעת איזה מסופון מתאים לכם, ניתן לבדוק את סוגי המסופונים הקיימים בחברות השונות המספקות מסופונים וקוראי ברקוד. כיום ישנם מגוון דגמים של מסופונים שכל אחד מבצע פעולה מעט שונה. לכן חשוב להתאים את המסופון הטוב ביותר לעסק שלכם, שישרת את הצרכים שלכם.

בנוסף ישנם מסופונים ייעודים שלכל אחד תפקיד שונה. בין המסופונים, ישנם כאלה שמותאמים לצרכי עבודה שונים כמו: מסופונים המתוכנתים לצלם ולעבד תמונה, מסופונים שמיועדים להכניס נתונים בצורה מהירה וזאת בשימוש במקלדת, לאחסן כמות זיכרון רחב מאוד, וישנם מסופונים עמידים לתנאי שטח קשים של חום, קור ורטיבות.

 

לפני הרכישה כדאי לדעת להתאים את המסופון לסוג עבודתכם כמו עבודה במחסן, במכירות מלגזות, תחום הקמעונות ועוד.