תוכנה לניהול כספים לעסקים ויחידים

אחת הסיבות המרכזיות שבגינן עסקים רבים נסגרים, בין אם אנו מדברים על עסקים קטנים ועסקים גדולים, היא ניהול תזרים מזומנים כושל.

אותן חברות נוטות לנהל את העסק שלהן מבלי להבין מהו ניהול תזרים מזומנים נכון ואיך ניתן לנהל אותו בצורה אופטימלית, זאת על מנת שהחברה שלנו לא תהפוך לחדלת פרעון ותפשוט רגל. ניהול לא נכון של תזרים מזומנים או ניהול כושל של מלאי ניתן לראות בדרך כלל כאשר העסק אינו מנוהל בצורה מקצועית. באריאל פיתוח תוכנה, מצאו לזה מספר פתרונות.

אז נכון, לעיתים בעסקים קטנים אם נשכור שירותים של מנהלי חשבונות או איש כספים במשרה מלאה או חלקית הדבר עלול לגרור הוצאות גדולות נוספות, כאשר בעסקים קטנים זה אפילו יכול להפוך את העסק ללא רווחי. אחד הפתרונות לניהול תזרים מזומנים בצורה יעילה ומקצועית מבלי להוציא על כך אלפי שקלים בחודש, הינו רכישה של תוכנה אשר פורסת בפנינו את הנתונים הפיננסיים של החברה שלנו כך שנוכל לדעת בכל שלב של החודש או של השנה איפה אנחנו עומדים והאם ניתן לתת אשראי ללקוחות שלנו או לא ומתי מומלץ לשלם לספקים.

עוד על תוכנות באתר כלכלה:

יתרונות של תוכנה לניהול פיננסים

תכונה לניהול כספים נחשבת בגדר חובה בכל חברה שמחשיבה את עצמה לחברה מאורגנת ומסודרת ובטח לחברה שרוצה בקרה פיננסית על ההוצאות וההכנסות שלה. חלק מהיתרונות שהתוכנה מקנה לחברה היא סדר וארגון פיננסי כאשר בכל רגע נתון ניתן להוציא מהתוכנה דו״חות כספיים על מצב החברה באותה עת, כאשר ניתן לקבל דו״חות שבועיים, דו״חות חודשיים וכדומה.

הדבר הוא קריטי בעיקר עבור חברות בהן המעקב עבור ההוצאות הוא קריטי כמו חברות שחומרי הגלם הוא מרכיב גבוה בהוצאות המשתנות של החברה. יתרון נוסף של התוכנה הוא העובדה שהיא מקנה לחברה סדר וארגון בהיבט של הוצאות ותשלומים. ביכולתה של התוכנה להזכיר למנהל החשבונות בעסק מתי יש להנפיק כל תשלום כגון תשלומים לספקים, תשלומים למס הכנסה וביטוח לאומי, תשלומים לעובדים ועוד. כמו כן התוכנה מסייעת לבעל העסק בניהול השוטף של העסק כמו למשל בנושא של ניהול מלאי שגם הוא נושא חשוב לכשעצמו כאשר מדובר על עסק עם מלאי רב, שכן בסופו של יום, מלאי שווה כסף.

תוכנה לניהול הכספים של העסק הינה קריטית על מנת שנוכל לנהל את העסק בצורה יעילה ומקצועית ולכן מומלץ להשתמש באחת כזו בין אם אתם מנהלים עסק גדול או קטן. ביכולתכם לדבר עם בית פיתוח התוכנה, אריאל, ולוודא עימם כי התוכנה אכן מתאימה לבית העסק שלכם, במידה ולא ניתן לערוך שינויים ומודיפיקציות על מנת להתאים את התוכנה לעסק שלכם.