מוציאים חשבונית במחשב – ומוצאים זמן

בדרך כלל, כשמישהי מתארת את חייה כאישה עצמאית, זה נשמע כמו חלום ורוד. עם זאת, כולנו יודעות שבשביל שהעסק העצמאי יתפקד כמו שעון שוויצרי, חייבים משמעת שלא תבייש צבא סובייטי. מצד אחד, העבודה מהבית זה נוח, מצד שני, איך יודעים מתי יום העבודה שלך מסתיים? הנטייה הטבעית, שאופיינית לעצמאיות רבות, זה לעבוד כמעט מסביב לשעון, בכל דקת זמן פנויה ובין לבין לעמול על ארוחת צהרים, לתלות כביסה או לרוץ לאסוף ילדים מהגן, רק כדי שכשחוזרים הביתה, לנצל כל דקה פנויה כדי לסיים את המשימות שהגדרת לעצמך.

כן, אנחנו הבוס הכי קשוח של עצמנו, מצד אחד. מצד שני, מי אמר שכשאת עובדת מהבית, לא מגיעה לך מנוחה? אז נכון, לו"ז העבודה של גמיש וזה מעולה, במיוחד לאימהות שביננו, אבל מי אמר שלא מגיע לנו גם פנאי, שלא קשור למטלות בית או עבודה? ואם נראה כי אין לנו זמן, כי אנחנו אף פעם לא מספיקות כלום, אז אולי שנארגן לנו פנאי כזה?

אחת האפשרויות לפנות זמן, היא לעבור למערכת אונליין להוצאת חשבוניות. תחשבו, כמה זמן בדרך כלל בזבזתן כדי לעשות סדר בכל הניירת שלכן. לעבור לקוח-לקוח, לבדוק חשבון, לבדוק את שולם, להנפיק חשבונית ידנית, לשלוח אותה במעטפה, לדאוג שהיא לא תגיע בזמן ועוד הרבה מאד דאגות אחרות.

ברגע שעוברים למערכת אונליין, כל העניין של הוצאת חשבוניות הופך לקל ואפילו מהנה. קודם כל, והכי חשוב – חסכון בזמן: כל הלקוחות נמצאים בתוך המערכת, כל היסטוריית התשלומים שלהם – דבר שמקל על הוצאת דרישת תשלום וגם על הגבייה בהמשך. עוד דבר – שליחת החשבונית: החשבונית נשלחת ללקוח ישירות לתיבת מייל, בצירוף חתימה אלקטרונית. אין יותר המתנה מייגעת עד שהחשבונית תגיע בדואר. בנוסף – כל המסמכים שלכם מגובים באופן אוטומטי, עדכוני חקיקה בנושאים פיננסיים מגיעים ישירות אליכן, שערי מט"ח (לעובדות עם חו"ל) מתעדכנים אונליין וגם – יש גישה למערכת הנהלת חשבונות שלכם מכל מחשב. דבר אחרון, אך חשוב מאד שצריך לקחת בחשבון כאשר מתחילים לעבוד עם מערכת אונליין להוצאת חשבוניות – תבדקו אם אתן מקבלות תמיכה מהאתר 24/7 וגם כיצד מתבצע התשלום. האם יש דמי מנוי קבועים, אשר לא תלויים בהיקף שימוש (האם עסק של לקוח או שניים משלם אותו דבר כמו עסק של 10-20 לקוחות שונים)? כל הדברים האלה שווים בדיקה, כאשר אנחנו באים לבדוק איזו מערכת הוצאת חשבוניות אונליין מתאימה לנו ביותר.

לכאורה נראה כי מדובר בדבר זניח, אך תוכלו לראות בעצמכן, שהמעבר להנהלת חשבונות ממוחשבת יחסוך לכן מספר שעות לא מבוטל, שתוכלו להקדיש אותו רק לעצמכן או לבילוי עם ילדים ולא למטלות העבודה או מטלות הבית.