איך לבחור עורך דין לניסוח צוואות

לניסוח צוואה מוכרח כל אדם להיעזר בעורך דין לעזרה בידע רחב בנושא, ניסוח ברור, הבנה על כללי ודרישות החוקים הנלווים לצוואה ועוד.

צוואה היא דבר חשוב בהחלטות חייו של האדם וקובעת את חלוקת רכושו לאחר מותו. הניסוח הנכון, הידע הרחב והחוקים הנלווים מצריכים עורך דין מקצועי המיומן בנושא זה ולדעת איפה לחפש. אז איך לבחור עורך דין לניסוח צוואות?

אחת מהחלטותיו היקרות והמשמעותיות ביותר לאדם הכותב צוואה היא ההחלטה לבחור עורך דין. בארץ יש אופציות מרובות להשכרת עורך דין בכל נושא המשרת את הלקוח. כדי לצמצם את האופציות הבאנו לכם כמה אפשרויות שיקלו עליכם:

דבר ראשון ומומלץ בהחלטת בחירת עורך דין לניסוח צוואה הוא עורך דין מחברה קטנה. חברות גדולות מציעות עורכי דין עם שם גבוה, ניסיון רב ולקוחות רבים, אך בחברות קטנות יש מעט עורכי דין, שכל אחד יכול לסייע בכתיבת הצוואה בזמן רחב יותר, הטיפול יהיה צמוד ואישי יותר ועורכי דין מתחילים רק רוצים לעבוד על התיק הראשון שלהם ולקבל הכשרה וכך גם המרץ שלהם כלפי העזרה אליכם תגדל ותראה נכונות.

 

שיטת ה"פה לאוזן" עובדת ועוזרת מאוד עורך דין מתאים. נושא הצוואה הוא דבר נפוץ ורבים מהסבים והסבתות וההורים שלנו מודעים, מכירים ואפילו עברו את תהליך כתיבת הצוואה עם עורך דין. אנשים מסביבנו גם כן יכולים לעזור במציאת העורך דין המתאים ביותר ועל מי הם שמעו הכי הרבה, ממליצים או שכרו אותו לשרותם גם.

עוד על צוואות באתר כלכלה:

אתרים באינטרנט מציגים חברות גדולות או קטנות של עורכי דין. הם מציגים את הנושאים שבהם העורכי דין עוסקים ומתמחים, מה הכשרתם האקדמית והמלצות מלקוחות קודמים. נשמע קצת מוזר לבחור עורך דין מהאינטרנט אבל באפשורתכם לקבוע פגישה ראשונית עם העורך דין לנושא הצוואה, לפעמים תצטרכו לשלם ולפעמים לא (מה שמביא אותנו שוב ליתרון בלבחור עורך דין מחברה קטנה, המחיר בחברה קטנה זול משמעותית או שהעורך דין כלל לא מבקש כסף על הפגישה הראשונה) ולהתייעץ איתו על סגנון הצוואה, מה הוא מציע ולהתרשם מהמקצועיות ומהידע שלו.

כיום לא קשה בכלל לבחור עורך דין לניסוח צוואות ולמרות שהעניין הוא החלטה בהחלט קריטית וגורלית בחייו של האדם, בסך הכל המלצות של אנשים, עורך דין הבא מתוך חברה קטנה או גדולה חשוב שעסוק בנושא הצוואות בפרט ויתן לכם את השירות האמין, המיומן והטוב ביותר לצוואה העומדת בפני כל הדרישות והחוקים.