היתרונות של מעבר לחשמל מהשמש עם אורמש אחזקות

במשך כמה עשרות שנים ניסה המין האנושי להדחיק את המחיר הגבוה שאנחנו משלמים על ייצור חשמל באמצעים מזהמים על בסיס פחם. בעשור השלישי של המאה ה-21 כבר אי אפשר יותר להתעלם מזיהום האוויר (שהורג, כך לפי דו"ח מעודכן של ה-OECD, כ-2,500 ישראלים מדי שנה!) וגם לא משינויי האקלים ההרסניים.

הפתרון היעיל ביותר בארץ החמה שלנו הוא חשמל מהשמש, ומי שמתמחה בתחום ופועלת בו בהצלחה כבר למעלה מעשור היא אורמש אחזקות.

תוכן עניינים

חוזה מובטח עם חברת החשמל

כל מי שמתקין על הגג שלו מערכת סולארית שממירה את אנרגיית השמש הכל כך עוצמתית לזרם חשמלי יכול להפיק מכך תועלת בשתי דרכים: הדרך הראשונה היא למכור את כל התוצרת לחברת החשמל, בתעריף קבוע. הדרך השנייה היא להשתמש בחשמל לצרכים השוטפים של הבניין ולמכור לחברת החשמל את העודפים, בחוזה ל-25 שנים.

בכל מקרה מדובר כמובן בתועלת עצומה. על-פי התחשיבים של אורמש אחזקות מערכת סולארית מחזירה את ההשקעה בה כבר תוך 5-6 שנים, ולכן צפויים עוד 2 עשורים של רווח נקי עם תשואה דו ספרתית.

עולם נקי יותר

מעבר לרווח הנקי לבעלי הגגות שינצלו את ההזדמנות, ישנו גם הסיפוק הרב שטמון בידיעה שהאוויר שכולנו נושמים יהפוך לנקי יותר בזכותם. עוד כדאי לקחת בחשבון שעלות התאים הפוטו-וולטאיים שמרכיבים את הפאנלים הסולאריים הולכת ופוחתת עם הזמן, ובנוסף משתדרגות המערכות והופכות ליעילות יותר. בין השאר מפתחת אורמש פתרונות גם לאגירת חשמל כך שבשעות החשיכה ובימים מעוננים המערכת עדיין תספק את החשמל הנחוץ.

היכולות המגוונות של אורמש אחזקות

אורמש מספקת מגוון רחב מאוד של שירותים חיוניים לטובת ייצור חשמל מהשמש. החברה מייצרת מערכות סולאריות, מתקינה אותן, משביחה אותן כך שהתפוקה של כל פאנל תהיה מקסימלית ודואגת גם לתחזוקה השוטפת. נשות ואנשי המקצוע בחברה מטפלים גם בפן הבירוקרטי הכרוך בהתקנת מערכת סולארית על גג או בכל מקום אחר, וכן מבצעים בדיקות היתכנות כלכלית לפני כל פרויקט.

ביוטיוב אגב ניתן לשמוע את מנכ"ל אורמש אחזקות רן ליפציגר בראיון שבו הוא מפרט את האני מאמין שלו, את החזון של החברה – ואת ההשפעה שלו על העתיד של כולנו.