שירותי ענן לעסקים

גיבוי של החומרים החשובים שלכם, של המסמכים, הטפסים, פרטי הלקוחות ושאר חומרים שנמצאים על המחשבים שלכם ועל כל מכשיר בסביבה הממוחשבת: הוא דבר חשוב במיוחד, שכן בקריסה של מחשב נייד או נייח, קריסה של מערכות אבטחה, ניידים וכולי – החומרים שלא גובו, עלולים להעלם לעד. כדי למנוע את מפח הנפש, בזבוז הזמן והמשאבים וגם ההפסדים הכספיים שיקרו בגלל חוסר הגיבוי – רבים בוחרים שירותי מחשוב לעסקים.

אבל מה צריך לדעת על שירות כזה?

שירותי ענן לעסקים מספקים זמינות של כל החומרים החל ממסמכים עד כתובות אימייל ומספרי טלפון וכל מידע אחר באמצעות שרת מחשוב מרוחק ששומר את החומרים מרחוק ולא על שרת של המחשבים עצמכם או של האתר. המטרה: לאפשר גישה מרחוק ליישומים ונתונים בכול זמן ושמירתם על מנת שלא יאבדו באופן אוטומטי. 

פתרונות ענן לעסקים מספרים משאבים ופתרונות כמו למשל פתרונות לגישה מרחוק, שליפת מידע מכל מקום בעולם ובכל שעה, גיבוי של נתונים, תפקוד שוטף של מערכות מידע בצורה בטובה והיעילה ביותר, ובכך חסכון משמעותי בכספים והוצאות. 

שירותי ענן בזמן אבדן נתונים

כבר ידוע שבכל הנוגע לסביבה ממוחשבת הכול יכול לקרות. סמארט פון שנרחב, מחשב נייד ששבק חיים, מצלמות אבטחה שלא עובדות וכולי – את כל המידע שנאגר על המכשירים האלה אפשר לגבות בענן. 

באמצעות שירותי ענן לעסקים אפשר לעבוד מכול מקום, להנות משירות ללא התקנה וציוד שצריך להתקין כמו שרת או אמצעי גיבוי פיזיים. בשירות כזה אין עלויות תחזוקה זאת במידה ותבחרו חברה טובה שתספק את השירות, אפשר להנות מיישום מהיר של מגוון שירותים עסקיים, לקבל רישיון והטמעה מהמומחים תוך גישה מאובטחת למערכות העסקיות שלכם מכול מקום. כך תוכלו לבצע גיבוי אוטומטי ובטוח של כלל החומרים והתכנים שאתם שומרים בסביבה הממוחשבת שלכם.

> קראו גם על פתרונות cad באתר rvm