חליפת הגנה למעלית מעץ – למה חשוב להתקין אותה

חליפת הגנה למעלית מעץ

אם אתם מעוניינים להסדיר חליפה למעלית מעץ, מומלץ לעשות זאת אצל  משווקים חליפות לצרכי הגנה ותוך כדי אפיון מלא של המעלית הקיימת במבנה. סט הגנה מושלם למעלית יבטיח את הגנתה ושלמותה. חליפת הגנה למעלית מעץ היא נושא שחשוב לדעת בדיוק כיצד מבצעים אותו, ומיד תדעו את כל הפרטים.

חליפת הגנה למעלית לנוסעים

מיגון מעלית מהסוג הזה משרת את הנוסעים כמובן. תוכלו לבחור חליפת הגנה למעלית מבד, או חליפת הגנה למעלית מעץ המבוססת על עץ דחוס שאינו רגיש למים. כשמדובר בעץ, ההתקנה מיישמת הגנה מלאה בין קירות המעלית עם יכולת לעץ מהודר או בעל אפשרות לעיבוד שבבי. כאשר מדובר על בד, הבד הוא ספוגי ובחלקו האחורי ישנה קשיחות המעניקה את ההגנה הרצויה.

חליפת הגנה למעלית לספקים

מיגון מעלית לספקים מתאים למעליות בהן ישנה תנועה רבה של פועלי בניין ושליחי משא. חליפת ההגנה הזו חייבת להיות חזקה מאד ופי כמה מהחליפה הרגילה, גם אם העיצוב שלה פחות אסתטי לעין. הדגם המומלץ הוא חליפה משעם, אותו שעם שממנו עשוי פקק היין המחוספס. חליפת הגנה שלמה מחומר שעם יוצרת שכבה חזקה שאפילו פטיש של 5 ק"ג לא יעבור אותה. החליפה עוטפת את כל המעלית, פרט ללוח הכפתורים, אך בשל המידה העבה הם נעשים עמוקים ולא אפשרי לחדור אליהם עם כלי עבודה וקסדות אלא רק עם ידי הנוסע, ולכן לשם מכוונים כאשר מתקינים מיגון מעלית לשימושם של ספקים.

חליפות הגנה בהתאמה אישית

חברת דקו שילד היא חברה וותיקה ומובילה בתחום מיגון מעליות. החברה מייצרת בישראל חליפות הגנה למעליות מעל עשר שנים. דקו שילד לא מתפשרת באיכות המוצר ומספקת חליפות הגנה למעלית מהחומרים הטובים ביותר הנבחרו בקפידה, וברמת גימור גבוהה ביותר המעניקה הגנה אפקטיבית ומראה אסתטי גם לטווח הרחוק.

בדקו שילד אנו משווקים מיגון מעליות מכל סוג לכל קבוצת נוסעים מנוסעים ועד לספקים. חליפה למעלית מעץ או חליפה למעלית מבד, חליפה משעם לספקים ועוד. החליפות בעלות עיצוב ייחודי להטמעת מראה קלאסי ובהגנה מירבית.

המוצרים של דקו-שילד מעניקים לתא המעלית שלכם הגנה אמיתית ויעילה מהטובות בשוק, ולא רק למראית העין ובמערכות המצוידות בכל המרכיבים, גם הקטנים ביותר, שבזכותם תא המעלית לא רק מוגן לחלוטין, אלא נשמר לזמן רב.

 

בשנת 2008 פיתחנו והמצאנו את שיטת המוטות הטלסקופיים הפריקים בעלי המנגנון האוטומטי להתאמת עוצמת ההידוק לקירות המעלית.  במהלך השנים המשכנו לפתח ולהמציא סוגים שונים של מערכות הגנה מתקדמות, על מנת לספק מענה לצרכים העדכניים של צוותים טכניים ומנהלי בניינים.