מוסיקה לחתונה – תקליטן, להקת חתונות או אולי בכלל זמרים מפורסמים?

כל חתונה היא שונה וייחודית אך ישנם כמה מוטיבים שחוזרים על עצמם במרבית החתונות, כמו למשל האוכל והריקודים. הפעם אני רוצה לדבר על השירים והריקודים. ריקוד הוא הדרך שלנו להשתחרר ולשמוח ואין דרך יפה מזו לחגוג מאורע משמח כמו חתונה.ההחלטה אם לקחת DJ לחתונה, להקת חתונות שמנגנת קאברים הוא אולי בכלל זמר מפורסם – היא למעשה החלטה כלכלית. ברור שלהביא זמר מפורסם לאירוע לא יעלה כמו DJ שבסה"כ מנגן שירים (בלי לזלזל חלילה) או להקת קאברים לא מוכרת, אך כזו שיכולה לעשות אחלה אווירה ושמח.

נכון, להביא זמר מפורסם לאירוע, כמו יוסי אזולאי או רינת בר, אינו דבר של מה בכך. יחד עם זאת, אם חשוב לכם לקיים חתונה נוצצת ומדליקה במיוחד, כזו שאף אורח לא ישכח – זה משהו שבהחלט נמצא בהישג יד, אם כי בהחלט לא מתאים למי שמחפש לעשות "חתונת אקזיט".

תקליטן לחתונה. האופציה הפופולארית
תקליטן לחתונה. האופציה הפופולארית

תוכן עניינים

יוסי אזולאי לחתונה

בכל חתונה ניתן למצוא תקליטן אך אם אתם רוצים להעניק לחתונה שלכם משהו מעבר לזה, אם אתם רוצי להעניק לחתונה יותר חיים אז מומלץ לשכור את שירותיו של הזמר יוסי אזולאי לליווי בחתונה. ניתן לשכור את שירותיו של הזמר בנוסף לתקליטן.

אם השם יוסי אזולאי נשמע לכם מוכר, זה בוודאי כי ראיתם אותו בטלוויזיה, בין היתר בתוכנית מאסטר שף.

בניגוד לכל מיני סטיגמות שזמר חתונות הוא זמר שאינו מספיק טוב בשביל להצליח ברדיו, ישנם הרבה זמרים מוכרים המושמעים בתחנות הרדיו שדווקא מקנאים בהצלחתם של זמרי החתונות אשר הופכים לכוכבים של ממש.

אחד הזמרים המבוקשים ביותר היום בשוק החתונות הוא הזמר יוסי אזולאי שמבדר ומרקיד את הקהל מידי ערב בחתונות רבות בכל רחבי הארץ. למעשה יוסי אזולאי הוא כל כך פופולארי עד אשר אנשים מזיזים את שעת החופה על מנת להתאים ללוח הזמנים העמוס שלו.

הופעה חייה של זמר הופכת את האירוע לחגיגה מליגה אחרת אשר נמשכת אל תוך הלילה. הופעה של זמר לליווי בחתונה משתלבת יפה עם כל הקונספט של החתונה; האורחים שלכם יאכלו ויבלו, ירקדו על רחבת הריקודים עם התקליטן ובשיא הערב, כאשר הם יחשבו שלא יכול להיות יותר טוב מזה, יכנס הזמר יוסי אזולאי. ממה שראיתי במו עיני בחתונות, יוסי אזולאי הוא כוכב גדול המרגש את הקהל החל מהרגע הראשון שהוא עולה על הבמה.

רבים שואלים מהו סוד ההצלחה של יוסי אזולאי בליווי חתונות: נראה שהתשובה אינה אך ורק הכישרון והכריזמה בשילוב עם היכולת לשלהב את הקהל. סודו של יוסי אזולאי הוא היכולת לשיר לקהלים שונים במגוון סגנונות ושפות. הוא יודע להתאים את עצמו לקהלים שונים ויש לו רפרטואר עשיר של שירים המתאימים לליווי חתונות ואירועים.

הזמר יוסי אזולאי זוכה בקביעות למכתבי תודה והמלצות מזוגות אשר הזמינו אותו להופיע בחתונתם. יוסי אזולאי נחשב לאחד הזמרים המבוקשים ביותר בתחום הליווי המוסיקלי לחופה. במקום מוזיקה מוקלטת הוא מלווה את החופה בשיר לפי בחירת המשפחה עם קולו המרגש עד דמעות.

ריקודים באירוע

מדריכים נוספים לחתונה ואירועים