השקעות בשוק ההון

שוק ההון יכול ליצור רווחים נאים מאד אך הוא יכול גם ליצור הפסדים משמעותיים, אם הלקוח השקיע סכומי כסף גדולים, ההפסד עלול להיות בהיקפים נרחבים.

השקעה מדודה בשוק ההון 

מי שיש לו כספים ומעוניין להיכנס לשוק ההון, רצוי שיבצע כמה מהלכים:

  • ילמד קורס בסיסי בנושא השקעות בשוק ההון. 
  • יקבל הדרכה מאיש מקצוע שהוא מומחה בתחום זה והוא יהיה גם זה שינהל עבורו את ההשקעה כך שיידע מה לקנות, מתי לקנות ומתי למכור.
  • להגביל את סכום ההשקעה בסכום מסוים ולא להתלהב מכל פעם שיש רווח ולהגדיל את הסכום שנותב להשקעה, כדי לא ליצור סיכונים כספיים.
  • יש מקרים שבהם הסיכוי הוא גדול מאד ומקרים אחרים שהסיכון גדול יותר. לכן יש להשאיר זאת ליועץ פיננסי כמו איציק כהן העוסק בתחום זה ביום יום ולכן הוא ידע כיצד לפעול בכל סיטואציה.
  • הרכב התיק של השקעות שוק ההון יהיה מורכב בעיקר מניירות ערך סולידיים וגם ממניות שהן ספקולטיביות, כדי לשמור על רמת סיכון נמוכה.

יועץ כלכלי בנושא המניות 

אף אחד לא מעוניין לאבד את הכספים שצבר לאורך שנים, קיבל פיצויים אחרי הרבה שנות עבודה או מכספי ירושה שקיבל. כל אחד מעוניין שהכספים הללו יישארו בערכים הללו ואף ערכם יעלה. במיוחד מי שאינו מכיר מספיק טוב את המערכת, חשוב שלא יבצע מהלכים באופן עצמאי כדי לא ליצור בעייתיות פיננסית.

השקעות בשוק ההון 

כניסה למהלך של השקעות בשוק ההון היא רעיון מוצלח ויכול להניב רווחים נאים (בכל גיל אגב, קראו על השקעות בגיל 50 פלוס). מי שמתחיל להשקיע לומד עם הזמן את המהלכים הנחוצים, מרחיב את הידע שלו ויכול לנהל את השקעותיו. אך מדובר בעניין של זמן, אשר כולל למידה והעמקת ההבנות של כל סוגי המהלכים.