אוהלים ללוגיסטיקה

אם אתם צריכים אוהלים ללוגיסטיקה, יש מספר נקודות שחשוב לברר לפני רכישת או שכירת אוהלים המיועדים לכך. אספנו בשבילכם את כל הטיפים בשביל אחסון ציוד באופן מושלם.

בין אם אתם צריכים את האוהל לאחסון זמני ובין לאחסון קבוע. מומלץ לרכוש או לשכור אוהל שיהווה את הפתרון עבורכם תחת קורת גג אחת, כלומר באוהל אחד גדול. אז מהם הפתרונות האידיאליים לאחסון או לוגיסטיקה שונה לקיץ ולחורף באוהלים?

תוכן עניינים

אוהל מוגן משמש וגשם

חשוב לאחסן את הציוד שלכם באוהלים מוגנים עם יריעות עמידות בפני חום השמש בקיץ ושיהוו מגן מספק מגשם שוטף ורוחות, או מברד קשה בשיא החורף. על מנת להגן על הציוד והסחורות המאוחסנים באוהל.

טווח הגדלים של האוהלים המוצעים הוא עצום. למעשה תוכלו לשכור אוהלים החל מ – 9 מ"ר ועד ליותר מ- 3000 מ"ר, כפי הצורך. 

שימוש בטוח באוהל

חברות השכרת ומכירת אוהלים ללוגיסטיקה ואחסנה מתהדרים בכך שהם עומדים בתקני הבטיחות המחמירים. ושהיריעות עשויים מחומרים חזקים ועמידים.

חלק מהחברות והארגונים הזקוקים לאוהלים ללוגיסטיקה ואחסנת ציוד וסחורות. יעדיפו לשכור אוהלים מחברות ההשכרה הרבות. מאשר לרכוש אוהל אותו יצטרכו לתחזק. אולי מבחינה כלכלית ישתלם לכם יותר לרכוש אוהל אך חשוב לזכור את העניין של התחזוקה.

מיזוג חלל האוהל

כשאתם משתמשים באוהל לעבודה שוטפת או לאחסנת ציוד רגיש. חשוב לדאוג גם לעניין המיזוג. מיזוג אוהלים הוא דבר חשוב מאוד. מכיוון שמדובר במקום סגור ואטום, אין בו מספיק אוויר. לעומת זאת כאשר המש קופחת הציוד גם עלול להתקלקל.

ישנם מספר פתרונות מיזוג לאוהלים. אם זה מקררים תעשייתיים, מצננים או מזגנים רגילים, חשוב להתקין את המזגנים במיקום ובנקודות הנכונות כך שפיזור האוויר יתבצע באופן מושלם.