פרסום בטלוויזיה – למה זה עדיין חשוב?

מאז החל עידן הפרסום באינטרנט, אנחנו יכולים לראות בתהליך איטי, עקבי ומתמשך מעבר של בתי עסק לפרסום ברשת על חשבון פרסום במקורות אחרים, למשל, פרסום בטלוויזיה. אנחנו יכולים לראות עסקים רבים אשר מעדיפים להשקיע בפרסום באינטרנט, בפרט ברשתות חברתיות וגוגל, על פני פרסום בטלויזיה

צריך לומר שני דברים בהקשר זה. ראשית, לא כל אחד יכול לפרסם בטלוויזיה. פרסום בערוצים מסחריים עולה הרבה יותר כסף מאשר באינטרנט. זה מחייב תקציב גדול יותר לצורך יצירת סרטון כזה או אחר וכן עצם רכישת זמן פרסום עולה הרבה יותר כסף. שנית, למרות כל זה, עדיין משתלם מאוד להשקיע בפרסום בטלוויזיה, בערוצים מסחריים, בפרט בשעות מסוימות. 

אנחנו יכולים למצוא היום, יותר ויותר ערוצים מסחריים אשר ניתן לפרסם בהם, מעבר לשני הערוצים הגדולים, 12,13, אנחנו יכולים למצוא עוד שורה של ערוצים, כולל ערוצים נישתיים שאפשר לפרסם אצלם. כמובן שאנחנו יכולים לבחור מתי וכיצד לעשות זאת. 

למה משתלם לפרסם בטלוויזיה?

ראשית, עוצמת החשיפה. בסופו של דבר, גם אם מדובר באחוזי רייטינג בודדים, אזי שיש לכך משמעות. מדובר באלפי ואפילו עשרות אלפי צופים שיוכלו לחזות בפרסומת וליהנות ממנה. 

שנית, אמינות. הרבה פעמים עצם העובדה שיש לבית עסק פרסומת בטלוויזיה / פרסום בערוץ 12 למשל, מלמד על אמינות. זאת להבדיל מהאינטרנט שאנשים במקרים רבים, עדיין לא בהכרח מייחסים לכך את רמת האמינות הדומה לזו שיש לפרסום בטלוויזיה. 

שלישית, קהל מבוגרים. הצופים בטלוויזיה הם בדרך אנשים מבוגרים יותר (הצעירים פונים לאינטרנט). זאת אומרת, מדובר באנשים שיש להם יותר אמצעים כספיים. על כן, אם הם רואים פרסומת מסוימת, יש להם אפשרות לרכוש את המוצר. זה יכול לשרת את בית העסק.