רפורמת ביטוחי החיים

הדאגה לקרובי המשפחה מחייבת את כולנו ברכישת ביטוחי חיים. אם יש לכם כבר ביטוח חיים או שאתם מתכננים לרכוש אחד, כדאי שתכירו את רפורמת ביטוחי החיים ותדעו איך לנצל אותה לטובתכם. הרפורמה נועדה להגביר את התחרות במשק מתוך מטרה להוזיל את עלויות הביטוח. יש לכם הזדמנות לחסוך מאות שקלים בכל שנה! אנו נסביר כאן מהו ביטוח חיים ומה אתם חייבים לבדוק לגבי ביטוח החיים שלכם – טיפים באדיבות האתר https://fin-tech.co.il. רפורמת ביטוחי החיים הפכה את הפוליסות לנגישות יותר בעבור כולם כך שייתכן וכדאי לכם לשדרג את הביטוח הקיים. 

מה זה ביטוח חיים?

פוליסות ביטוח חיים נועדו בעיקר להבטיח פיצוי כספי משמעותי במקרה בו המבוטח נפטר. הכספים מועברים אל בני משפחתו (היורשים) או אל מוטב אחר שנקבע מראש. ביטוח חיים הוא מוצר חובה בעבור כל הורה לילדים או אדם שבני המשפחה שלו נתמכים בו מבחינה כלכלית. רפורמת ביטוחי החיים נועדה להפוך אותם למשתלמים יותר בעבור המבוטחים, כך שכדאי לרכוש את הביטוח בגיל צעיר ככל האפשר. 

איך הרפורמה משפיעה עליי?

העלייה בתוחלת החיים יצרה מצב בו פוליסות הביטוח הקיימות אינן מעניקות את המענה הדרוש. על כן, הוחלט על רפורמה שהביאה לירידת מחירים והתאמת התנאים לתוחלת חיים ארוכה יותר. חברות הביטוח נדרשות היום לקבוע מחירים זולים יותר לביטוחי חיים מאחר והסיכון שלהן פחת. 

מה חשוב לבדוק בביטוח החיים שלי?

פוליסת ביטוח חיים נבחנת על פי הסכום בו אתם מבוטחים, כיסויים נוספים והתשלום החודשי. על מנת לבדוק האם משתלם לכם להחליף את הביטוח הנוכחי בחדש כדאי להתייעץ עם איש מקצוע. כל עוד מצבכם הבריאותי תקין כל חברת ביטוח תשמח לקבל אתכם. אם יש לכם בעיות בריאותיות אל תבצעו כל שינוי בפוליסות קיימות ללא התייעצות עם איש מקצוע.