טיפים חשובים לבחירת ריהוט משרדי

ריהוט משרדי הוא אחד מהנדבכים החשובים במשרד, ויש שיאמרו – החשובים ביותר. במשרדים רבים היזמים לא תמיד מקבלים את מה שהם רוצים, במיוחד כאשר מדובר בבניינים שנבנו כחלק מפרויקטים מקיפים. במקרים אלו, היזם חותם על חוזה עם "גמרים" (פרקטים, ריצוף, צבע-קירות אחיד וחלונות) שהוא לא בהכרח היה מתכנן אם זה היה מבנה פרטי שלו. לעתים, הדיסוננס בין רצונו המוחלט של היזם למצוי בשטח כל כך גדול עד שרק תכולת ריהוט משרדי יכולה לגשר על הפער ולקרב את המשרד לתבנית העיצוב שהוא ביקש. אז מה צריך לעשות לפני שבוחרים ריהוט משרדי? האם כל כסא בצבע הנכון שרואים בחנות מקרית או שולחן בעיצוב המתוכנן בחנות אחרת צריכים להיבחר "על אוטומט"? בוודאי שלא. מיד נבין מדוע, וכיצד אפשר להבטיח שהרהיטים לא רק יתאימו לבקשות העיצוב שלכם אלא גם ישרתו אתכם בבטחה, ביציבות ותוך תחושה שבחרתם מוצרי איכות.

טיפ מס' 1 – ודאו שמדובר על ריהוט משרדי ארגונומי ייעודי

יש הבדל בין רכישת כסא עם גלגלים למחשב בחנות חדרי נוער, לבין רכישתו בחנות ריהוט משרדי. באחרונה, נהנה הלקוח מבטוּחה שמדובר בכסא ארגונומי המתאים לישיבה ממושכת של אדם מבוגר. בשונה מכך, בחנות חדרי נוער הכסא מתאים למשקלו של בן נוער ועלול להתבלות או שהבוכנה עלולה לשקוע אם היא לא נושאת את המשקל הנכון. לגבי שולחנות, הסיפור מאד דומה. שולחן נוער מתאים לנשיאת מחשב ומסך, אבל מה אם אתם צריכים לעבוד עם 2 מסכים? עם ציוד אולפני כבד ורגיש? עם כלי עבודה נוספים כבדים מאד שנדרשים על שולחנכם? בדיוק לשם כך חשוב לבחור בחנות ריהוט משרדי שתספק רהיטים ארגונומיים המתאימים ליעדים שלכם.

טיפ מס' 2 – חפשו את העיצובים המבוקשים עבור חדרי המשרד השונים

גיבשתם תכנית עיצובית לגבי פריטי ריהוט משרדי ? אל תתפשרו על פחות מהחלום שלכם. בחנות ריהוט משרדי ניתן למצוא פריטים רבים בעיצובים מגוונים. חפשו בקטלוג את מה שהכי מתאים לתוכנית שלכם ואל תהססו להדק את הבחירה ולספק לעצמכם את הגוון המושלם שמתאים לחדרים המשרדיים שאתם עומדים לאייש ברהיטים.

טיפ מס' 3 – בחרו בחומרי הגלם הנוחים והמפנקים ביותר לדעתכם

כסא מחשב יכול להיות מבוסס על בד או על עור. שולחן עשוי להיות מעץ אמיתי או מתחליפי עץ איכותיים. חפשו את הרהיטים שאתם חשים מחוברים אליהם מבחינת חומרי הגלם וודאו שמדובר בפריטים שמספקים לכם את מלוא הנוחות. בדרך זו תוכלו להבטיח לעצמכם עבודה פורייה ואיכותית בכל מקום במשרדכם.

טיפ מס' 4 – בחרו ציוד ישיבה נוח ומענג לאורחים הממתינים שלכם

אורחים שממתינים לפגוש אתכם ואת העובדים שלכם צריכים לקבל את השירות הטוב ביותר, וזה מתחיל ברמת הנוחות של הריהוט שאתם מספקים להם. את תתפשרו על פחות מספות אירוח מפנקות המתאימות לחללים משרדיים ושלבו זאת בשולחן המתנה נמוך, מדפי עיתונים ומראות. קנייה מהנה!