חברות סליקה – איך בוחרים?

כל אתר אינטרנט וכל חנות זקוקה למערך סליקה, ראו דוגמא בלינק. לאור ההיצע בשוק כל עסק בוחן כל אחת ממערכות הסליקה המוצעות ומחליט על פי שיקולים שונים, באיזו מערכת לבחור.

חברות סליקה – איך בוחרים 

החשיבה היא לבחור את חברת הסליקה המתאימה ביותר, בהתאם לפרמטרים הספציפיים שהם חשובים או נחוצים לבית העסק. 

  • מערך סליקה הכולל קבלה של כרטיסי האשראי של כל החברות כמו מאסטרקארד, ויזה, לאומיקארד, אמריקן אקספרס ודיינרס. לא אחת נוצרים מצבים שלקוח מעוניין לשלם בדיינרס או בכרטיס אחר ועקב העובדה שהמערכת אינה מזהה אותו העסקה מתבטלת וחבל.
  • מערך הכולל את האבטחה המקסימלית על פי הכללים הבין לאומיים DSS  PCI כדי שהלקוח יהיה רגוע בעת ביצוע העסקה ולא יחשוש שפרטי כרטיס האשראי יהיו זמינים לאחרים.
  • התקנה פשוטה בבית העסק ללא צורך בשינויים במערך האינטרנט, החשמל או כל צורך טכני אחר.
  • אפשרות קבלת כרטיסי אשראי בעסקאות טלפוניות, ראו סליקת אשראי בנייד באתר קרדיט 2000
  • אפשרות קבלת תשלום באמצעות כרטיסי אשראי באופן מוחלט, כך שאין צורך לעכב את הלקוח שיחתום על השובר. 
  • תמיכה מרחוק של מחלקת השירות והבקרה של מערך הסליקה כדי לסייע בכל תקלה הקשורה לשליטת נתונים, אישור עסקה וכל תקלה אחרת אשר מונעת מביצוע העסקה בפועל.
  • מערך סליקה הנתמך ברשת אינטרנט חזקה ובמערך גיבוי מתוחכם, כדי למנוע נפילות של האתר, או פריצה למערך אבטחת הנתונים, דבר שיכול לסכן את פרטי כרטיס האשראי של הלקוחות.

שביעות רצון ממערכת הסליקה 

תקופת ההתאקלמות של כל עסק למערך הסליקה כרוכה בחבלי לידה ראשוניים, אך לאחר שהצוות מכיר את המערך ורואה שמדובר בהתנהלות קלילה ונוחה, כל מערך התשלומים מתפקד באופן יעיל ומהיר לשביעות רצונם הן של הלקוחות והן של הצוות.