לוחות סולאריים  – הרבה יותר מחשמל

המאה ה-21 מאופיינת בתהליכים ושינויים; אם לא טמנתם את ראשכם בחול ודאי שמעתם על אחת התהליכים הנפלאים שעוברת האנושות והוא המעבר לאנרגיה ירוקה. אחת הדרכים לעשות זאת היא להתקין לוחות סולאריים בבית או בעסק, ולפחות באספקט אחד לסייע לשמירה על הסביבה, ועל הדרך לחסוך את חשבון החשמל. 

לוחות סולאריים – איך זה עובד?

לוחות סולאריים או פאנלים סולאריים, מותקנים על הגג בדרך כלל ומטרתם ליצור חשמל בהליכים ירוקים שאינם פוגעים בכדור הארץ. הייצור מתבצע ע"י תאים סולאריים שהופכים את קרני השמש לאנרגיה חשמלית. אם זה לא מספיק כדי לשכנע אתכם, הנה כמה סיבות נוספות לכך שאנרגיה סולארית היא תחליף נהדר לחשמל הרגיל והמוכר:

  • להתנתק מחברת החשמל – תגידו להתראות לחברת החשמל ולחשבונות החשמל שנשלחים אליכם בכל חודשיים. מעכשיו, זה רק אתם והשמש. בניגוד למשאבים על כדור הארץ, השמש לעולם לא נגמרת ואתם בעצם הופכים ליחידה עצמאית המספקת לעצמה את החשמל שלה. 
  • ניצול נכון של הקרקע – עם הפופולאריות ההולכת ומתרחבת של החשמל הסולארי, ייתכן שממש בקרוב יצוצו שדות שלמים מלאים בלוחות סולאריים שיפיקו חשמל טבעי עבור יישובים ואזורי מגורים נרחבים. 
  • להתקדם – בעוד שנראה שהעולם הולך למקום לא הכי בריא עבורו, נשמעים יותר ויותר קולות שמזכירים לנו שבסופו של דבר אין לנו בית אחר, ועל מה שיש עלינו לשמור מכל משמר. זהו זרם חדש שמחפש את הקידמה בדרך שתשפיע לחיוב על הסביבה, על הכלכלה ועל בני האדם בכל רחבי העולם. זו ההזדמנות שלכם לעמוד בחזית השינוי!

מאיפה מתחילים?

מטלפון אחד אלינו! אם אתם מרגישים שהגיע הזמן להתקדם ולהתקין גם אצלכם לוחות סולאריים – ענבר היא החברה שתעמיד לרשותכם את השירותים המתקדמים והאיכותיים ביותר; הצוות המקצועי שלנו יגיע עד אליכם לפגישת ייעוץ ללא כל התחייבות, עם כל המידע הנדרש לגבי ההתקנה, וכיצד המערכת פועלת. בואו גם אתם לגלות עולם חדש, חסכני וירוק יותר עם הפאנלים הסולאריים המתקדמים שלנו, ולהיות חלק ממההפכה שמטרתה להפוך את העולם לטוב יותר עבורנו ועבור הדורות הבאים.