איך לגשת לביטוח לאומי לתביעת גמל סיעודי?

הביטוח הלאומי זו חברת ביטוח שעל פי החוק מבטחת את כלל אזרחי מדינת ישראל. כולנו משלמים עבור הביטוח מידי חודש בחודשו, ומקווים כי בעת הצורך הביטוח יעמוד לצידנו וישלם את לנו את הקצבאות או את המענקים המגיעים לנו. ובפועל? לא תמיד כך הם פני הדברים. אנשים רבים מגלים כי חברת הביטוח לא ממש ששה לשלם להם את המגיע להם. היא מתנערת, מבצעת מבחנים מבישים ונותנת במקרים רבים תשובות שליליות. במצבים כאלו מוצא האזרח את עצמו במצב מוגבל בו הוא אינו יכול לעזור לעצמו. לצד מצבו הבריאותי ואבדן כושר העבודה שלו, הוא גם לא נהנה מהכנסה סבירה שתכסה את המחיה שלו.

לגשת עם ייעוץ מקצועי

מסיבה זו ומסיבות נוספות חשוב שכל אחד מאתנו יהיה מודע לכך שיש פגישות ופעולות שלא מבצעים אותן לבד. אין סיבה ללכת לבד ואין סיבה לפעול לפי שיקול דעת אישי. אם אפשר לעשות את התהליך יעיל, ממוקד ומוצלח יותר – למה לנסות את כוחכם בניחושים? כיום יש עוד ועוד חברות ייעוץ שמספקות שירותים מקצועיים עבור מי שמתמודד מול הביטוח הלאומי. מדובר על עורכי דין מקצועיים אשר ילוו את המבוטח בתהליך הגשת התביעה. וזאת במטרה לקצר את התהליך, לייעל אותו ולהבטיח כי הוא יטופל במלוא הרצינות. ומה שהכי חשוב – המבוטח יקבל את גמלת הסיעוד שמגיעה לו כחוק.

כמה זה עולה?

נכון, עבור שירות מקצועי של עורך דין בתחום הגשת תביעה לגמלת סיעוד משלמים כסף. נכון גם שלאזרחים רבים במצב זה אין פרוטה מיותרת. אבל חשוב לדעת כי מדובר על הוצאה חשובה שלרוב תאפשר לכם לקבל את מלוא הזכויות שלכם, וליהנות מגמלת סיעוד הולמת.

לשלם גמלה עקב כל סיבה שהיא, הדרך הנכונה היא לפנות רק באמצעות עורך דין ביטוח סיעודי מקצועי ומיומן.