אחסון אתר: מדריך מקוצר למתחילים

אחד השירותים הנחוצים ביותר עבור הקמת אתר הוא אחסון אתרים, ולו כי ללא השירות, האתר לא יוכל להיות באוויר. שרת האחסון הוא מספיק חזק על מנת לאחסן את האתר שלכם ואת הקבצים, כשכיום יש כמה וכמה סוגי שרתים שונים – כך שניתן לבחור את הסוג האידיאלי ביותר. ריכזנו בעבורכם מידע בנושא.

אחסון אתרים

חברת אחסון היא זו שתספק לכם את שירותי האחסון, כשחשוב לבצע בחירה מושכלת. למעשה, תוכלו למצוא המלצות על חברות לאחסון אתרים ברחבי הרשת, כך שכל המידע זמין ונגיש לכם באופן תמידי.

כשאתם בוחרים אחסון לאתר, אתם למעשה גם בוחרים את ההקצאה לאחסון, כלומר את כמות הנתונים שאתם עתידים לאחסן, ולכן יש סוגי שרתים שונים וסוגי חבילות שונות, כשאת הסוגים הללו ניתן להתאים באופן אישי לצרכי המיחשוב שלכם. שנדגים? תוכלו לבחור בשרת שיתופי, בו מתחלקים כמה לקוחות והוא גם בד"כ הזול ביותר (מתאים לאתרים קטנים), או לחלופין שרת פיזי (ייעודי) שכל משאביו מוקצים לאתר שלכם בלבד (מתאים לאתרי מסחר ואתרים גדולים). כמובן שיש גם פתרונות ביניים, כשהפופולארי ביותר הוא שרת VPS, שהוא האידיאלי עבור מרבית האתרים.

אחסון אתר

פרמטרים שחשוב להתייחס אליהם בבחירת חברת האחסון:

  1. זמינות ונגישות – שירות לקוחות הזמין בתדירות גבוהה זה בהחלט חשוב. רוב בעלי האתרים הם גם בעלי עסקים, משמע האתר שלהם שווה להם כסף וברגע שישנה תקלה, זה עלול להשפיע על מחזור המכירות – לכן אתם חייבים חברה עם שירות לקוחות יעיל ותמיכה טכנית.
  2. ביקורות חיוביות – כדאי לחפש אחר ביקורות של לקוחות החברה, ולו כדי להבין מה טיב השירות, וכמובן לוודא שלקוחות החברה אינם נתקלים בתקלות מצד השרת לעיתים קרובות.
  3. מגוון חבילות אחסון – חשוב שהחברה תספק מגוון רחב של חבילות אחסון, על מנת שתוכלו לבחור את החבילה המתאימה ביותר עבור האתר שלכם, גם מבחינת מקום אחסון וגם מבחינת מחיר.

שנסכם?

בחירת חברת האחסון חייבת להיעשות באופן מושכל, כשיש לקחת בחשבון שיש כמה סוגי שרתים וכמה סוגי חבילות אחסון – מה שיאפשר לכם לבחור את הסוגים האידיאליים ביותר בעבורכם.