דוד בן הרוש ונמל אשדוד – התוצאות מדברות בעד עצמן

עבודה בחברות ומסגרות גדולות זה לא דבר פשוט, אחת כמה וכמה כשמדובר על מקום שזוכה לחשיפה תקשורתית רחבה, כמעט יומיומית, בוודאי מקום שמוכר בזכות העובדה שלא פעם הוא מתמודד עם ביקורת ציבורית, ביקורת תקשורתית כזו או אחרת. 

אף על פי כן, דוד בן הרוש יבנה אשר שימש כראש עיריית יבנה ולאחר מכן שימש כבכיר בנמל אשדוד, עשה את עבודתו על הצד הטוב ביותר. כשאנחנו מסתכלים על השנים שלו בנמל, הרי שאנחנו יכולים לראות תוצאות איכותיות, אנחנו יכולים לראות שהלקוחות, הציבור, נהנה משירות איכותי בתנאים טובים וכן העובדים שלו זכו לתנאים והתייחסות טובה, והוא עצמו זכה ללא מעט שבחים על עבודתו והתנהלותו. 

זה לא פשוט לעבוד במקום שיש בו הרבה מאוד אחריות, מקום שיש עליו לא מעט ביקורות ומגבלות, מקום שהרבה פעמים זוכה למוניטין שלילי, שלא בצדק. מראש, נקודת הפתיחה היא לא חיובית. אך דוד בן הרוש עיריית יבנה ביצע את עבודתו כמו שצריך ולראיה, התוצאה הסופית, עמידה ביעדים, מדדים גבוהים וכאמור תפוקה איכותית לאורך זמן. 

כיצד אנחנו יכולים לבחון את עבודתו של דוד בן הרוש

כשאנחנו ניגשים לבדוק עבודה של איש מקצוע כזה או אחר, ובוודאי של אדם בכיר בנמל כמו דוד בן הרוש, עלינו לבחון פרמטרים שונים, אך מה שחשוב בסופו של דבר, זו השורה התחתונה והיא, האם הדברים התנהלו כמו שצריך, האם הדברים התבצעו בצורה מסודרת, אחראית, בצורה נכונה כפי שהיה מצופה וכפי שנדרש, וכמובן, האם הדברים התבצעו על פי חוק. 

כפי שאנחנו יכולים להבין, כל אחד מהדברים שדוד בן הרוש ביצע, אכן התבצעו בצורה כזו, מסודרת, אחראית, חוקית. לכן, כשבוחנים את התוצאה הסופית, אפשר להסתכל עליה באור חיובי.