מתי תזדקקו לשירותי תמלול

שירותי תמלול הם שירותים חשובים מאד בישיבות אשר הנושא בהן הוא אקוטי, פגישות בנושאים משפטיים ובדיונים רבי משתתפים בגופים ציבוריים כמו עיריות.

שירותי תמלול 

בישיבות מהותיות, הדוברים נמצאים כל כולם בתוך קלחת הדיון ובמקרים רבים הם אינם שומעים את כל הדוברים, לאור הקולות הרמים והלהט הרב של כל אחד מהמשתתפים.

נוצר מצב שבתום הישיבות הללו, דוברים רבים מרגישים שחסר להם מידע אקוטי ולכן מבקשים לקבל את מלוא המידע באמצעות תמלול של כל מה שנאמר בישיבה, שירות הנגשת ישיבות צוות שרבים עושים בו שימוש חשוב.

הדוברים מקבלים דוח מסודר הכולל באופן מדויק מה אמר כל אחד מהדוברים בכל שלבי הדיון אילו שאלות הוא שאל, אילו תשובות הוא השיב, מה היה בהתנגחות בין דובר זה לאחר ועוד. לכל שביב מידע יש משמעות כבדת משקל ולכן נוח מאד לקרוא זאת שוב ושוב ולהבין באופן מדויק את ההתנהלות. 

כדי למנוע מחלוקות וסכסוכים מי אמר מה ובאיזו סיטואציה, הדרך הנכונה היא לתאם מראש הגעת טכנאי שיקליט את השיחה, כך מבצעים תמלול מתוך קבצי השמע ואפשר לתהות על קנקנם של כל הדברים שנאמרו.

שימוש בתמלול 

השימוש בשירותי התמלול גובר מאד בשנים האחרונות ואפשר לראות הקלטות של ישיבות רבות של גישור, בוררות ודיונים משפטיים נוספים ראו בכתובת זו, ישיבות של גורמים מוניציפליים כמו מועצות אזוריות ומקומיות וישיבות רבות של גופים עסקיים בישיבות שהן בעלות משמעות לטווח הרחוק, כמו רכישות ומיזוגים שיתופי פעולה מקצועיים, פתרון של מחלוקות, ישיבות אסטרטגיות לקביעת הטקטיקות שיתבצעו והרבה מאד אופציות עסקיות נוספות. 

בעידן שבו רבים מהעובדים מבצעים את המשימות מביתם, התמלול של שיחת הוידאו קונפרנס מקבל משמעות נוספת. חייבים לדעת כל מה שנאמר על ידי הדוברים השונים במהלך הישיבה הבין משרדית.