כמה עולה מערכת דיוור

אחד הכלים הפרקטיים ביותר שיש לעסקים, בעלי מקצוע, עמותות, גופים פוליטיים ולמעשה כל גורם שמעוניין להפיץ מידע באופן רחב, זו מערכת דיוור אשר מאפשרת להפיץ מידע באמצעות מייל מסודר על פי רשימת תפוצה. 

הרעיון הוא פשוט, המערכת שולחת מייל מסודר, בהתאם למה שהלקוח מכתיב, בכל פעם כשהוא רוצה להפיץ מסר מסוים, אל קהל היעד על פי רשימת תפוצה שנמצאת במערכת, כאשר הרשימה כוללת מיילים של אנשים. אלה מגיעים למערכת בצורות שונות, בין אם זה על בסיס הרשמה ובין אם זה על בסיס כלים אחרים. חשוב להדגיש כאן, על פי החוק, מי שלא רוצה להיות רשום, חייבים להסיר אותו ויש לאפשר לו אופציה להסיר את עצמו באופן חופשי. אסור לחייב אף אחד להיות ברשימה כזו. 

מערכת כזו, מן הסתם, מאפשרת לנו ליהנות מאפשרויות שונות. בראש ובראשונה, היא מאפשרת לנו להפיץ את המסר שלנו בצורה מסודרת, אחידה, פשוטה ופרקטית, זאת על מנת להגיע לקהל רחב ככל הניתן. שנית, אנחנו יכולים לשווק ולקדם כך מוצרים ושירותים בצורה נוחה וזמינה. 

כמה זה עולה לנו?

כל מערכת דיוור עוברת על פי עלויות שונות. ברמת העיקרון, יש להירשם למערכת ולהחליט על מסלול מסוים על פי אנחנו מבקשים לעבוד. ישנן מערכות שעובדות על בסיס כמות מיילים יומית, ישנן מערכות שעובדות על בסיס תקופה, קרי, מנוי לחודש, מנוי לשנה וכדומה, בדקו כאן כמה עולה מערכת דיוור

ברוב המקרים, המערכות מגבילות את כמות המיילים, אך ברמה כזו שאנחנו יכולים לייצר מאגר רחב מאוד בשביל לשלוח מייל לכל לקוח או כל מי שנרשם אלינו. בכל מקרה, במידה ואנחנו נמצאים בחבילה מסוימת ומעוניינים להגדיל אותה, אין סיבה שלא נעשה זאת, תמורת תשלום נוסף. העלויות נעות סביב מאות שקלים בחודש.