הפקת פרסומות וידאו לאינטרנט

כשהופיע האינטרנט בחיינו, סביר להניח שמרביתנו לא חשבו שכל כך הרבה דברים יושפעו מהמכשיר הזה, לא חשבנו שיהיו כל כך הרבה דברים שישפיעו על היכולות שלנו, בין אם מדובר ביכולות אישיות ובין אם מדובר ביכולות מקצועיות, עסקיות ואחרות.

אחד השינויים שאנחנו יכולים לראות וליהנות מהם הוא, עצם זה שאנחנו נהנים מפלטפורמה גדולה יותר עבור פרסום ושיווק. זה נכון לגבי מוצרים, שירותים, בעלי מקצוע, עסקים קטנים ועסקים גדולים, כלומר אנחנו יכולים למצוא הרבה יותר פלטפורמות בהן אפשר לפרסם ולא רק זה, אלא גם פרסום חכם, ממוקד, פשוט, ומאוד יעיל, בוודאי אם מדובר בעסק קטן או בינוני.

דוגמא טובה לכך זה הפקת פרסומות וידיאו לאינטרנט. כל מי שנכנס ליוטיוב לראות סרטון, בוודאי שם לב שמספר רגעים לפני שהסרטון עולה, יש פרסומת, אז יש מי שמעביר אותה ויש מי שנשאר וצופה בה. כמו כן, אנחנו יכולים למצוא כיום לא מעט באנרים באתרי החדשות הגדולים, שם מוצגים פרסומת דינמית במקום זו הסטטית שהיה נהוג להתקין עד לא מזמן. אותה פרסומת דינמית היא למעשה פרסומת וידיאו. מדובר על באנר שנפתח ודרכו אנחנו יכולים לראות סרטון, בין אם מדובר בפרסומת לכל דבר או סרטון תדמית של חברה.

הפקת פרסומות וידאו לאינטרנט

הפקת פרסומת וידיאו לאינטרנט היא שונה מהפקת סרטון פרסומת רגילה. זה נובע מכמה סיבות: ראשית, אנחנו יכולים למקד את הפרסום במקום ספציפי שיתאים לסוג הפרסום ולמאפיינים שהוא כולל. למשל, אם אנחנו מבקשים לפרסם סרטון על תיירות, נוכל להפיץ אותו באתרי תיירות או בעמודים שעוסקים בנשוא.

שנית, הפקת פרסומת לאינטרנט צריכה להיות מהירה, קצרה, קלילה, כזו שתמשוך את הגולש לצפות בה.

שלוש, כאמור, יש לנו הרבה מאוד מקומות בהם אנחנו יכולים להפיץ את הסרטון, אנחנו יכולים גם להשתמש בו באתר שלנו או בעמוד הפייסבוק העסקי שלנו. כלומר יש לנו מה שנקרא "בית" לפרסומת.

ארבע, הפקת פרסומת וידיאו לאינטרנט מאפשרת לנו להשתמש במגוון רחב של כלים, הן אנימציה, הן צילום רגיל ועוד. אנחנו יכולים להשתמש בתוכנות שונות ועוד.