ההשפעה האמיתית של חדרנים להוסטל על נראות המקום

אין שום דבר שדוחה יותר את האורחים מאשר ניהול משק בית לקוי. ניקיון ההוסטל משפיע באופן מידי על איכות המקום, ומראה לאורחים כמה אכפת לכם מהם ומהעסק שלכם. כשהיגיינת ההוסטל נמצאת בראש רשימת העדיפויות של אורחים, ביקורת שלילית מצידם עלוה לגרום נזק חמור למוניטין שלכם, אם היא אינה עומדת בציפיות.

אבל אם תשקיעו בפעילות ניקיון הבית ותקבעו תקני איכות קפדניים לעבודת חדרנים להוסטל, תוכלו לקבוע את ההבדל הברור ביניכם לבין המתחרים שלכם. ניקיון טוב הוא שיטה בטוחה להשיג את היתרון, לשפר את חוויית האורחים ולשפר את השורה התחתונה ברווחיות המקום.

גולשים לא שומרים את דעותיהם לעצמם

המוניטין של ההוסטל הוא קדוש, והדבר הארון שגולשים שמחפשים הוסטל רוצים לראות הוא מקום שמתויג כמזוהם. זו הסיבה שהקפדה על עבודת חדרנים להוטל הכרחית, וחשוב להבין את הכוח האמיתי שיש להם על הצלחת המקום.

אבל ההשפעה תהיה לא רק על הרווחים. התוצאה של ביקורות שליליות תעלה משמעותית יותר מההכנסות שאבדו, אם רק הייתם מיישמים מלכתחילה הקפדה על עבודה תקינה של חדרנים להוסטל.

עד כמה חשוב ניקיון המקום לאורחים?

כשההוסטל מקבל ביקורת מזיקה המתארת את המקום כ'מלוכלך', אתם יכולים רק לדמיין את סוג ההשפעה שיש למילה אחת על כמות ההזמנות שתקבלו. האמת היא שמחקר גילה כי תשעים אחוזים מהמטיילים יימנעו מהזמנת מקום בהוסטל המתואר כ"מלוכלך" בביקורת גולשים.

הניקיון כל כך חשוב לאורחים שמגיעים להתארח בהוסטלים בארץ מאירופה וארצות הברית, עד שהם מציבים את ניקיון המקום מעל נוחות המיטה והריהוט, שירות הלקוחות, תאורת החדרים והגישה לאינטרנט.

 

אבל הניקיון הוא רק ההתחלה

אורחים מבקרים בהוסטל עם מערכת ציפיות מסוימת. הם אינם מצפים שאת פניהם יקבלו רהיטים מאובקים ומצעים מוכתמים. אז תגובת האורחים כשזה קורה, היא תגובה של הלם וגועל, ובצדק.

תפקיד חדרנים להוסטל הוא לשמור על ניקיון החדרים, האזורים המשותפים וחדרי האמבטיה, לספק מצעים נקיים, ולהחליף מוצרי טיפוח ומגבות. אלו הם תקנים בסיסיים, והאורחים דורשים סטנדרטים גבוהים.

אין זה סביר להניח שהם יחזרו אם עברו במקום חוויה שלילית, ואם הם מפרסמים ביקורת גרועה ברשתות החברתיות, היא תשפיע באופן קיצוני על החלטותיהם של אורחים עתידיים.

חדרנים להוסטל שמבצעים שירותי ניקיון בעלי ערך מוסף

הוסטל שמקבל ביקורת חיובית על רמת הניקיון היא הסיבה המובילה לכמות הזמנות גדולה. כלומר, חדרנים להוסטל, שמבצעים עבודה מעולה, הם כרטיס הביקור של המקום, ומשהו שמטיילים באמת מעריכים כשהם עוצרים לנוח במסעותיהם.

מלבד ניקיון החדרים, חדרנים להוסטל מציעים שירותי ערך מוסף כמו כביסות, גיהוץ או כל שירות אחר שהאורחים זקוקים לו, והם אנשי הקשר הישירים של האורחים עם הנהלת המקום, ממש כמו הקשר שיש להם עם פקיד הקבלה.