גיבוי שרת וירטואלי ושחזור הנתונים

גיבוי שרת וירטואלי הוא פתרון שמקל על הגיבוי ושחזור הנתונים של מחשבים. השירות מאפשר לקבוע תצורה מהירה של שרתים, ליצור תוכניות הגנה על נתונים, לזהות חדירת מחשבים זרים למערכת המחשבים, ולעקוב אחר פעולות ממרכז השליטה המשולב.

ניתן להשתמש בשירותי גיבוי שרת וירטואלי כפתרון נקודתי לווירטואליזציה, או להרחיב את הכיסוי על מנת לכלול נתונים ארגוניים אחרים כגון מערכות קבצים, מסדי נתונים ונקודות קצה של משתמשים.

תכונות גיבוי שרת וירטואלי

התכונות העשירות ביותר במוצרי תוכנת גיבוי שרת וירטואלי כוללות גיבוי לקוח ללא סוכן, לקבצי תמונות או קבצים במגוון רחב של מדיה. חלק מתכונות הגיבוי כוללות זרמים מרובים לחלונית הגיבוי, ואילו אחרות משתמשות במכונה נפרדת, לעיתים וירטואלית, על מנת להפחית את עומס השרת המארח.

גיבוי שרת וירטואלי מאפשר גם לשחזר דואר אלקטרוני בודד או קבצים אחרים, למשל. תכונות הגיבוי והשחזור הן תכונות שימושיות המוסיפות מרכיב של יכולת התאוששות מאסון של קריסת מערכות המחשוב בעסק.

וזה עוד לא הכול

תכונות שימושיות אחרות שנמצאות בחלק ממוצרי תוכנת גיבוי שרת וירטואלי הן שחזור בדיקות, שמאפשרות לשחזר לאזור בדיקה לפני שמביאים נתונים לייצור, והגנת נתונים כמעט רציפה, כולל גיבוי נתונים בזמן שהם משתנים. מוצרים מסוימים גם יצפנו או יארזו את נתוני הגיבוי שלכם בקובץ zip.

גיבוי שרת וירטואלי מציע פתרון גיבוי ושכפול רב ביצועים גבוהים ובמחיר סביר. השירות מונע את הטרחה, עוגמת הנפש והנזקים לעסק הנגרמים לאחר אובדן נתונים, ומציע פתרון זריז ויעיל, קל ליישום, עשיר בתכונות, עם תמיכת שירות יוצאת דופן כחלק מהחבילה.

פעולה מהירה ללא צורך בתצורות מורכבות

עם גיבוי שרת וירטואלי, ניתן להתקין ולהפעיל את הגיבוי הראשון של המחשב הווירטואלי בתוך פחות מרבע שעה. פעולת הגיבוי מתבצעת במהירות, ללא צורך בתצורה מורכבת או תלות בתוכנה. במילים אחרות, מטרת הגיבוי היא לתת לכם את הכוח הדרוש, בלי עקומת הלמידה התלולה. בואו נראה מה זה אומר בדיוק:

ממשק משתמש קל ואינטואיטיבי לשימוש – מה שמקל על יישום אסטרטגיית גיבוי אמינה.

ניהול וקביעת תצורה של משימות גיבוי – כולל שחזור ושכפול הנתונים בצורה שמעולם לא הייתה פשוטה יותר.

שליטה מלאה ומדרגיות – תוכלו לעקוב אחר הנתונים שלכם מתוך קונסולה יחידה.

ומה השורה התחתונה פה?

תוכנת גיבוי שרת וירטואלי יוצרת עותקים של מסד הנתונים, מכונות פיזיות וירטואליות ושרתים, כדי להגן על העסק שלכם מפני אובדן נתונים. שירות זה עוזר לארגון לאחסן נתונים במערכת אינטרנטית נפרדת. אבל השירות מציע עוד כמה יתרונות חשובים שלא דיברנו עליהם, למשל:

  • אפשרות לגבות מחשב באמצעות כפתור אחד בלבד.
  • ניטור והתראה הקשורים לסיכון אבטחה.
  • שליטה בנתונים באמצעות שורות פקודה.
  • תמיכה בגרסאות מערכות הפעלה רבות של Windows, כולל Widows 8.1, Windows 7, ו-Windows
  • ניתן לשחזר את המערכת בקלות, במהירות וביעילות.