תמונות למשרד – אילו תמונות יכולות לשרת את המשרד שלנו

כאשר לקוח נכנס למשרד, לא משנה אם מדובר במשרד עורכי דין, רואי חשבון, משרד של רופא או משרד של מעצבי פנים, הוא בוחן, בין היתר, את העיצוב שלו. הוא בוחן עד כמה המשרד יפה, עד כמה הוא ייחודי, מעוצב לטעמו.

זה אולי נשמע מוזר ולא קשור מבחינה מקצועית, אך אם חושבים על זה, עיצוב של משרד יכול ללמד לא מעט על האנשים שעובדים בו ובפרט על הבעלים שלו. אם המשרד איננו בשום צורה שהיא, אז סביר להניח שהוא גם לא מספק אווירה נעימה, חמימה, הוא לא מספק תחושה של בית, יכול להיות שזה גם מלמד על העובדים ובעלי המשרד, שאולי אין להם ייחוד מסוים.

לעומת זאת, אם המשרד מעוצב בצורה מסוימת, אז דרך העיצוב שלו אפשר ללמוד לא מעט על האופי של הבעלים והעובדים, על מאפיינים שונים שקשורים לאישיות שלהם ואפילו לאופן בו הם עובדים.

אין ספק שאחד הדברים אשר יכולים להוסיף לא מעט לעיצוב של המשרד, אלה תמונות בגדלים וצבעים שונים. החוכמה היא לדעת לבחור את התמונות הנכונות למשרד.

כיצד בוחרים תמונות בצורה נכונה

ראשית, צריך לדעת לאפיין את המשרד ואת סגנון העיצוב שרוצים להקנות לו. יש משרדים שתמונות קלאסיות, שמרניות, יותר יתאימו להם. מצד שני, יש משרדים שתמונות בעלות אופי מודרני, ישתלבו בהם יפה יותר.

שנית, לא צריך להכביד על המשרד. כלומר, זה נכון לתלות תמונות למשרד אך הן צריכות להיות במינון הנכון ובצורה נכונה. אחרת אנחנו עלולים לפספס את הרעיון.

שלישית, אפשר לבחור תמונות יוקרתיות, תמונות של אמנים מוכרים. אך צריך לשאול את עצמנו, האם זה מתאים לאופי המשרד והאם זה באמת מה שהלקוחות שלנו מצפים למצוא במשרד.