מה צריך לקחת בחשבון של עלות דשא סינטטי?

בין אם אתם מנהלים גן ילדים ורציתם להתקין בו דשא סינטטי ובין אם אתם חושבים על פתרון כזה עבור הגינה הביתית שלכם, ברור מדוע אתם רוצים לדעת כמה זה עולה. עבור רוב האנשים בימינו כל מוצר נמדד, לפני הכול, בהתאם לשאלה האם הוא כדאי מבחינה כלכלית או לא וזה נכון גם לגבי דשא סינטטי. לכן כדאי שתדעו שיש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון מבחינת העלות של דשא סינטטי כשרוצים לקנות מוצר כזה, כמו לדוגמא:

  • איכות הדשא: לא פעם קורה שניתן למצוא דשא מאיכות טובה מאוד לעומת דשא מאיכות יחסית ירודה, עובדה שתמיד תשפיע על המחיר.
  • ההובלה: כמובן שצריך גם להוביל את הדשא למקום שבו אח"כ נתקין אותו וזה נתון שהרבה פעמים ידרוש מהלקוח תשלום נוסף.
  • התקנה: אתם אומנם קונים את הדשא בקלות, אך צריך גם להתקין אותו. ברוב המקרים כאשר תיקנו דשא כזה המחיר לא יכלול את ההתקנה וזה עוד משהו שאתם צריכים לקחת בחשבון.

עם זאת, ולמרות שלא תמיד ההוצאה הכלכלית כאן תהיה קטנה, זה עדיין שווה את ההשקעה. הדשא הסינטטי בימינו נעים מאוד למגע ויכול להתאים להרבה מקומות, כך שזה לא מפתיע לגלות שעוד ועוד אנשים בוחרים באופציה הזאת בתור הפתרון הכי מוצלח שיש.

עלות דשא סינטטי

איפה כדאי לקנות דשא סינטטי מאיכות טובה?

בין אם אתם חושבים לקנות את הדשא הכי יוקרתי ואיכותי שיש ובין אם אתם רוצים ומוכנים להתפשר על האיכות, כדאי לבדוק אל מי אתם פונים לצורך ביצוע הרכישה של דשא סינטטי מונח על ריצוף או בגינה. ראשית, בדקו כמה זה עולה לכם ושנית, חשוב לעצור ולבדוק שאתם מבינים על מה אתם משלמים. האם ההובלה כלולה? האם ההתקנה היא חלק מהמחיר? או שאולי על כל דבר כזה תצטרכו לשלם בנפרד? בנוסף, כדאי לבדוק שאתם גם מקבלים אחריות הן על הדשא והן על ההתקנה שלו. אתם לא רוצים למצוא את עצמכם תוך כמה חודשים עם דשא שלא הותקן כמו שצריך ולכן חשוב לבדוק את כל הנושאים הללו מראש. למען האמת, לפעמים אפילו כדאי יהיה לשלם קצת יותר על הדשא החדש שלכם אם זה מה שיבטיח את אריכות ימיו.