רשימת ציוד מומלץ למשרד

המבחר גדול ואתם לא יודעים איזה ציוד דרוש לכם? לפניכם רשימת ציוד מומלץ למשרד שאי אפשר בלעדיו!

אביזרים לתיוק

רוב המשרדים עובדים עם הרבה ניירת באופן יום יומי וניירת זו, כשהיא מצטברת ולא מסודרת כראוי, עלולה ליצור אי סדר הן במשרד עצמו והן במציאת המסמכים הדרושים בזמן אמת. היות שכך, חשוב למצוא פתרונות תיוק יעילים, שיתאימו לצרכי המשרד והעובדים בו. בין אביזרי התיוק החשובים ביותר תוכלו למצוא קלסרים עם מנגנונים וגדלים שונים, שמרדפים, חוצצים, אוגדנים, תיקיות ועוד.

מדפסות ומוצריהן

כל משרד, בכל תחום, זקוק למדפסת. גם אם ההדפסה מתבצעת לעתים רחוקות בלבד, האפשרות להדפיס חייבת להיות זמינה. מן הסתם, אם רשימת ציוד מומלץ למשרד כוללת מדפסת, היא חייבת לכלול גם דפים מתאימים בשבילה ולכן חשוב לציין, שישנם סוגים שונים של דפים, הנבדלים האחד מהשני בגודל, במידת הברק, בגוון, בעובי ועוד. כך גם לגבי הדיו למדפסת, שצריך להיות איכותי וזמין.

חותמות

אמנם לא כל משרד זקוק לחותמות. אבל מי שכן זקוק להן, חשוב שידאג להן ובהקדם! החותמות מהוות דרך מהירה ויעילה לחתום על מסמכים רבים וכמובן, הן יוצרות רושם מאוד רשמי ומשרות ביטחון על מי שמקבל מסמך חתום בחותמת. כמובן, במידה ואתם מזמינים חותמת קלאסית, מומלץ להזמין  לה מראש גם דיו.

מעטפות

המעטפות הן עוד פריט הכרחי בכל משרד. זאת, משום שהן משמשות לשליחת מסמכים ומוצרים בדואר, לתיוק יעיל ונוח, להעברת מסמכים בין עובדי המשרד ועוד. היות שיש למעטפות שימושים שונים, מומלץ לרכוש אותן גם בגדלים שונים. כמו כן, ניתן ואף מומלץ לרכוש מעטפות ממותגות.

ניירות

אם כבר עסקנו במעטפות, הרי שגם ניירות חייבים להיכלל בתוך רשימת ציוד מומלץ למשרד! הכוונה היא לניירות מסוגים שונים. לדוגמה, נייר מכתבים, פתקים, post it ועוד. אמנם למדנו לעבוד באופן ממוחשב, אבל אין ספק, שהניירות עדיין לוקחים חלק חשוב בהתנהלות השגרתית במשרד ולכן חשוב שיהיו מסוגים שונים ובהתאם לצרכים האישיים של כל עובד במשרד.

לוחות 

דבר חשוב נוסף בכל משרד הוא לוח. הלוח יכול להיות לוח מחיק או לוח שעם ואם יש מקום, עדיף ששניהם יהיו! הלוח המחיק מאפשר לרשום כל דבר שתרצו במקום בולט לעין, שיכול לשמש את כל השותפים למשרד ונמחק בקלות ואילו לוח השעם מאפשר תלייה של פתקים ומסמכים, בהם צריך להביט מדי פעם ולכן הם צריכים להיות זמינים גם למבט אחד מהיר תוך כדי העבודה. בשביל לוח מחיק חשוב להצטייד בטושים מחיקים ובמחק ייעודי ובשביל לוח שעם חשוב להצטייד בנעצים מתאימים. 

רשימת ציוד מומלץ למשרד – איך אפשר בלי?

כל רשימת ציוד מומלץ למשרד חייבת להכיל בתוכה גם כלי כתיבה והדבר נכון גם לגבי רשימה זו. כלי הכתיבה כוללים בעיקר עטים, טיפקס, עפרונות ומחקים, טושים ללוח המחיק, מרקרים וכך הלאה. היות שקיים מגוון רחב של אפשרויות לכל אחד מכלי הכתיבה, חשוב שתבחרו את הנוחים לכם ביותר לשימוש. זאת, כדי שתוכלו ליהנות מהשימוש היום יומי שלכם בהם ועל מנת שיעזרו לכם לייעל את העבודה שלכם באופן שוטף.