פרסום מאמרים – איך ומתי מפרסמים מאמרים באתר שלנו

כל מי שמתעסק בקידום אתרים יודע שהתוכן הוא המלך. בלעדיו אי אפשר לקדם שום אתר. על מנת שנוכל לחזק את המעמד שלו ולקדם אותו במנוע החיפוש של גוגל, כך שהוא יקבל חשיפה בקרב גולשים שמחפשים אתרים בתחום, הרי שיש להקפיד על פרסום תכנים ומאמרים באתר בצורה נכונה וקפדנית.

כשאנחנו מדברים על פרסום מאמרים באתר, יש כללים לכך. אנחנו לא יכולים לפרסם ככה סתם מאמר באתר, רק בשביל שהוא יכיל תוכן. המאמר חייב לעמוד בכללים מסוימים, כשהמטרה העיקרית שלו צריכה להיות רלוונטיות לגולש וכן הוא חייב להיות מעודכן. אנחנו לא יכולים להציע לגולש מאמר שלא מספק לו מידע בו הוא יכול להשתמש, ובטח שאנחנו לא יכולים לספק לגולש מידע לא מעודכן ולא מתאים. במקרה כזה, לא רק שגוגל לא יקדם אותנו, הגולשים עצמם לא ייכנסו לאתר, כי הוא יהיה חסר חשיבות עבורם.

אז כיצד ומתי נפרסם מאמרים?

פרסום מאמרים באתר שלנו צריך לעמוד, כאמור, על כמה כללים. ראשית, אנחנו צריכים להקפיד על פרסום מעת לעת. אנחנו לא צריכים לפרסם מאמרים חדשים כל יום אך אנחנו בהחלט צריכים להקפיד על מאמר שבועי או חודשי. כך נוכל לספק לגולש מידע מעודכן חדש, וכן נחדש את התוכן באתר לעיתים תכופות.

פרסום מאמרים

שנית, אנחנו צריכים להקפיד שהמאמרים יהיו מפורטים, מעודכנים, רלוונטיים לצרכים של הגולש. חשוב שהמאמרים לא יהיו קצרים. אין טעם במאמרים של 200 מילה. מצד שני, אם אנחנו בוחרים לפרסם מאמרים ארוכים, חשוב שהתוכן יהיה אמיתי ורלוונטי.

שלישית, המאמרים צריכים להכיל קישורים לתכנים נוספים, תמונות, הם צריכים להיות כתובים בצורה ברורה ורהוטה.

ארבע, הכי חשוב התוכן חייב להיות מקורי, ייחודי, לא מועתק ולא משוכפל.