יתרונות לכרטיס ויזה נטען

יתרונות לכרטיס ויזה נטעןבמשך שנים התרגלנו להחזיק בארנק שלנו, שני אמצעי תשלום עיקריים, מזומן וכרטיסי אשראי. כך התרגלנו לשלם במקומות שונים, בארץ או בחו"ל. 

במהלך השנים, בפרט בשנים האחרונות נוצרו אמצעי תשלום נוספים, חלקם מבוססים על אמצעי תשלום קיימים. כך למשל, אנחנו יכולים למצוא היום כרטיסי ויזה נטענים. המשמעות של כרטיס זה, שיש בו סכום כסף מסוים, ואיתו אנחנו יכולים לבצע רכישות בין אם זה באינטרנט, בין אם זה בחו"ל ובין אם זה בארץ. הכרטיס מוטען על פי סכום כסף שאנחנו קובעים, כך אנחנו לא יכולים לבזבז מעבר לכך. זה כמובן יתרון גדול עבור מי שחושש לעבור מכסה של סכום מסוים או עבור מי שמעוניין להקצות לעצמו או לבני משפחתו סכום כסף ספציפי להוצאות. 

לפני שנציג מספר יתרונות של כרטיס ויזה נטען, חשוב להבהיר, שהזמנת הכרטיס נעשית בצורה מאוד פשוטה, וניתן לקבל אותו במשלוח הביתה, לעסק, וכן דרך דואר ישראל ובמקומות אחרים. 

מה היתרונות של כרטיס ויזה נטען?

  1. יתרון ראשון – שליטה בהוצאות. בראש ובראשונה, הכרטיס מאפשר לנו לשלוט בהוצאות שלנו. להבדיל מכרטיס ויזה רגיל שמאפשר לנו להוציא כסף כמעט בלי הגבלה, הרי שכאן אנחנו שולטים בהוצאות, אנחנו קובעים סכום מסוים ולא יכולים לעבור אותו. 
  2. יתרון שני – אין צורך להשתמש במזומן. זה דומה במובנים מסוימים לכרטיס אשראי, אנחנו לא צריכים להחזיק מזומן, זה הרבה יותר נוח והרבה יותר פשוט. צריך לומר, גם מי שאין לו כרטיס אשראי, יכול להחזיק כרטיס נטען ולבצע איתו רכישות. 
  3. יתרון שלישי – אפשר לעשות שימושים שונים בכרטיס, בין היתר ניתן להשתמש בו בכסף מקומי, ניתן להשתמש בו בכסף זר, דולרים או יורו, וכן אפשר להטעין אותו מרחוק, לא צריך להגיע למקום ספציפי לשם כך. 
  4. יתרון רביעי – אפשר לבצע רכישות בתשלומים כמו בכרטיס אשראי רגיל, זה כמובן מאפשר לנו לבצע רכישות גדולות בתנאים הרבה יותר נוחים. 
  5. יתרון חמישי – באמצעות כרטיס נטען ניתן לבצע רכישות באתרי אינטרנט שונים. כך כל מי שחושש מסיבה כזו או אחרת, לבצע רכישות באמצעות כרטיס אשראי רגיל, יכול להשתמש לשם כך בכרטיס נטען.