3 מקררים מומלצים למשרד

הרבה משרדים רוצים לפנק את העובדים שלהם, לאפשר להם ליהנות מאיכות חיים ולהיות מרוכזים אך ורק בעבודה. בשביל כך הרבה מעסיקים בוחרים לשים מקררים שמתאימים בדיוק למשרד ונותנים את האפשרות להביא אוכל, שתייה וכל מה שבא לעובדים שלהם. במאמר הקרוב נפרוס בפניכם כמה אפשרויות של מקררים שייתנו לכם בדיוק את מה שאתם רוצים.

…ובמידה ויש לכם כבר מקרר במשרד אבל הוא פשוט עומד ולא תקין, חייגו כבר עכשיו לשירות תיקון מקררים בתל אביב !

מקרר ‏מקפיא עליון Amcor AM93 ‏90 ‏ליטר אמקור

אחד המקררים הטובים ביותר למשרד הוא ללא שום ספק המקרר של אמקור, עם מקפיא עליון, גדול מספיק למשרד אך לא גדול מדי ולא תופס מקום. מקרר זה ידוע כאמין ביותר, חי לאורך שנים רבות, ונותן לכל משתמש את מה שהוא מבקש בדיוק. המקרר בדירוק אנרגטי b מה שאומר שהוא מאוד ידידותי לסביבה, ועל כן גם מאוד חסכוני בחשמל מה שיאפשר לכם לא לחשוב על ההוצאות הכספיות יותר מדי כאשר רוכשים מקרר שכזה.

מקרר neon MIT140 ‏140 ‏ליטר

אחד המקררים שתפוסים יותר ויותר בשנים האחרונות הוא המקרר המשרדי של נאון, גדול יותר מהמקרר של אמקור, צורתו חדשנית, עיצוב מרהיב ובכך מאפשר לכל קהל צעיר במשרד שלכם את ההרגשה הנעימה לה הוא מצפה כשהוא בא לעבודה. אמנם הדירוג האנרגטי שלו זה c אך יחד עם זאת הוא עדיין מצליח להיות חסכוני בחשמל ובכך לא תרגישו את ההוצאות הכלכליות.

מקרר ‏מקפיא עליון Fujicom FJDF120 ‏93 ‏ליטר פוג'יקום

אחד השחקנים החדשים שנכנסו לשוק המקררים בשנים האחרונות היא חברת פוג'י. לאחר שנים רבות שבהם הייתה בעולם המצלמות, טלוויזיות וכו' החלה לתפוס נפח שוק נרחב גם בעולם המקררים ובמיוחד מקררים למשרד. מקרר זה נחשב לדגם המוצלח ביותר של פוג'י, יכול להחזיק לשנים רבות, כך שמאוד משתלם לרכוש אותו למשרד שלכם. 

מה מיוחד במקרר למשרד

הרבה שואלים מה בעצם כל כך מיוחד במקרר למשרד? מה ההבדל ממקרר לבית? בעצם הרבה ההבדל הוא בגודל, בעיצוב, בהתאמה שלו לצרכים שלכם. אם אתם לבד במשרד, או ממש מעט אנשים את צריכים מקרר משרד קטן. אך אם אתם הרבה אנשים במשרד כנראה שמקרר ביתי הוא מה שאתם צריכים, תוכלו לעשות קנייה חכמה אם תפנו למי שמתמחה בתיקון מקרר משרדי בתל אביב, איש מקצוע שיודע בדיוק מה טוב לצרכים שלכם ומה ירחיק אתכם מליקויים טרם הזמן. .