מצלמות אבטחה לבית להגנה על רכושכם

מחיר הביטחון האישי עולה בכל פעם שאתם מהססים להתקין את הציוד שיכול לעזור לכם להגן על הבית, העסק, החיים שלכם והרכוש שנמצא בכל מקום. היום ברור שלא רק דרישות הביטוח הן שמחייבות אותנו להתקין מצלמות וציוד מתוחכם שעוקב אחר מה שנעשה בבית ובעסק. היום ברור שמול אזלת היד של הרשויות ואפילו של המדינה בחקירת מקרים כמו ונדליזם ושוד, אנחנו חייבים להבטיח שיהיו לנו כל האמצעים שעוזרים לנו לתעד כל מקרה כזה ולהביא הוכחות שבהן רואים את העבריינים בפעולה. מצלמות אבטחה לבית ולעסק הן בדיוק מה שיכול לסייע לכם להוכיח את אשמת האנשים שפרצו אליכם ואם הן מחוברות למוקד, גם למנוע את הפריצה בזמן. זה מה שחברת SIMCARE מציעה לכם כדי להגן על הבית שלכם – ציוד מתקדם וחכם על מנת למנוע פריצות ולהרתיע עבריינים שחושבים לפרוץ אליכם.

המקרים שבהם חשוב להגן על הבית

לא תמיד אפשר לדעת מתי פורצים אליכם הביתה אלא אם כן אתם מחוברים למוקד שמנטר את הפעילות בבית באמצעות מצלמות אבטחה לבית. אתם יכולים למנוע את הפריצה ברגע התמונות הראשונות מועברות למוקד והכוח מוזעק לבית שלכם על מנת לתפוס אותם בפעולה. אם הפורצים גם יודעים שיש מצלמות יכול מאוד להיות שיימנעו מלכתחילה לפרוץ הביתה ולגנוב משום שברור להם שאפשר לצלם אותם. על מנת לצלם את כל המקומות הרגישים מציבים מצלמות אבטחה בנקודות אסטרטגיות ומוסתרות גם על מנת שלא יפגעו בהן וישחיתו אותן כדי שיוכלו לפעול כשורה. עבריינים שיודעים שהשטח מצולם לא יידעו לעולם היכן בכל השטח המצלמות קיימות אם מסתירים אותן במקצועיות ולא נותנים להם גישה.

ונדליזם הוא פשע שאפשר להעניש עליו

לא פעם אנחנו נתקלים לא רק בפריצות כי אם בוונדליזם לשמו או ניסיון לפגוע בבני אדם בגופם. מצלמות אבטחה לבית ולעסק יכולות לצלם את העבריינים גם אם לא תמיד למנוע מהם להגיע לבית ולעשות זאת. אם אתם מגישים למשטרה את ההוכחות המצולמות אפשר לחקור ולמצוא את האנשים ולהגיש נגדם כתבי אישום והם לא יוכלו לטעון שום דבר נגד ההוכחה המצולמת. הודות להצבת מצלמות מתוחכמות אפשר לעשות זאת ולהסתיר את קיומן או להודיע שהן נמצאות בשטח לצורך הרתעה.

סוגים מתוחכמים של טכנולוגיה מתקדמת

חשוב לדעת שיש מצלמות אבטחה לבית מסוגים מתקדמים שלא מחייבות הקמת תשתיות מורכבות וחלקן עובדות על בסיס אינטרנט והן משדרות תמונות בצורה אלחוטית. כך שאם חששתם מכך שיצטרכו לרשת את כל הבית במצלמות שבהן נקלט הכל דרך תשתית קווית שתחייב עבודה מורכבת, הרי שהדבר פשוט הרבה יותר ונגיש גם מבחינת מחיר וגם מבחינת התקנה וכיוון המצלמה. אפשר לחבר אותן לרשת שקולטת בזמן אמת גם אצלכם באפליקציה ואפשר לאסוף את התיעוד שמאוחסן בצורה דיגיטלית לאחר מכן, לנוחותכם.