שוברים לעובדים שיעשו להם שמח

מעסיקים מתמודדים עם אתגר קבוע אחת לתקופה, והוא המתנה אותה הם יתנו לעובדים. האם לרכוש כלי לשימוש ביתי? גאדג'ט? אולי ערכת טיפוח? לכל רעיון יש יתרונות אך גם חסרונות. במיוחד כאשר בכל ארגון או עסק יש צוות עובדים והמתנה צריכה להתאים לכולם. לבחור לכל אחד מתנה אחרת זה כבר אתגר בלתי אפשרי. יש אפשרות להציע מגוון מתנות שכל עובד יבחר מתוכם את מה שמתאים לו. אבל קיימת אפשרות טובה ונוחה יותר, והיא שוברים לעובדים דרך אתר דור חדש בשוברים.

במה מדובר?

רוצים להבין במה מדובר? הנה הסבר. כאשר נוקטים במונח שוברים לעובדים מתכוונים למתנה מבוקשת ופופולארית מאוד. מתנה שפותרת את הבעיה ומאפשרת למעסיק לרכוש מתנה מוצלחת בלי להתעסק בה יתר על המידה. המעסיק רוכש שוברים בסכום אותו הוא ייעד עבור המתנות לעובדים. העובדים מקבלים את השובר והם יכולים לבחור איזו מתנה הם רוצים והיכן הם יבחרו אותה.

חנויות שמכבדות את השובר

כאשר מנפיקים שוברים חשוב לבדוק אילו חנויות מכבדות את השוברים הללו. וזאת כדי לוודא כי מדובר בשובר שווה וכדאי אשר יאפשר לעובדים לבחור לעצמם מתנה כלבבם. יש לוודא כי השובר מכובד במגוון חנויות ובתי עסק; נופש ופנאי, אופנה, מוצרי חשמל וכן הלאה. ככל שהשובר ניתן למימוש אצל יותר בתי עסק כך הוא שווה ומשתלם יותר לעובדים.

שובר דיגיטלי

לפני מספר שנים השוברים היו מודפסים על נייר. אך כיום המציאות השתנתה בצורה משמעותית, והשוברים כיום הם דיגיטליים. כל עובד מקבל בתיבת המייל שלו את השובר אותו הוא יוכל לממש על פי ההוראות הרשומות לו בצמוד לשובר. מדובר בפתרון נוח מאוד שמקל הן על המעסיק והן על העובדים.

ההחלטה האישית של כל אחד

כאשר מעסיק מעניק שובר לעובדים הוא בעצם מאפשר לכל אחד מהם לבחור לעצמו מתנה מוצלחת כלבבו. עובד יכול להחליט לקנות כלי או תכשיט, לצאת לטיול או לרכוש קופונים למלונות יוקרה או אולי מכשיר חשמלי שהוא מעוניין בו. כמו כן יכול העובד לבחור האם הוא מעוניין לפצל את הקניה או להוסיף סכום נוסף משלו עבור פריט יקר יותר.