איזה טפסים צריך לחידוש ויזה לארצות הברית

אם הוצאתם בעבר ויזת תייר, ויזת סטודנט או ויזת עסקים לארצות הברית – בוודאי שעברתם את כל השלבים הדרושים לכך, כגון: תשלום אגרת ויזה, מילוי טפסים מתאימים כמו גם ראיון בשגרירות ארה"ב אשר מסננת ובוחנת את האנשים אשר רוצים להגיע לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות.

בשנים האחרונות, הוצאת ויזה לארה"ב הפכה לסוג של פרויקט שכן המדינה החזקה בעוולם נוטה להערים קשיים על אנשים שאינם אזרחי המדינה אשר רוצים להגיע אליה וזאת כדי להגן על גבולותיה. בכך, כל ויזה שתתקבל, היא כזאת שיש לה מועד פקיעה ויש לחדש אותה.

תוכן עניינים

חידוש ויזה לארה"ב – הטפסים הדרושים

מי שמועד הוויזה שלו תם, בין אם קיבל ויזה לחודש, לחצי שנה או לעשר שנים, יצטרך לבצע חידוש ויזה לארצות הברית ובכך לעבור את התהליך להוצאת האשרה ממש מההתחלה. הוצאת ויזה דורשת מילוי שאלון באנגלית וטופס  DS160. התהליך מלווה בתשלום אגרה בסכום של 160 דולר אותה ניתן לשלם באתר השגרירות האמריקאית באמצעות כרטיס אשראי או בדואר. את התשלום ניתן לבצע בכרטיס אשראי בינלאומי כמו מאסטר כארד או ויזה.

ראיון בשגרירות

לאחר שתמלאו את הטופס, יש לחדש את הדרכון שלכם במידת הצורך ולהוציא תמונת פספורט בגודל המתאים והוא גודל של 5*5. בזמן שליחת הטופס, תוכלו לתאם ראיון בשגרירות דרך האתר של שגרירות ארה"ב.

בזמן הריאיון יש להגיע עם כל המסמכים בדרושים כולל דרכון ושאר טפסים שמאמתים את הכוונות שלכם, כמו למשל אישור על עוסק מורשה במידה ויש לכם עסק בארץ, חוזה דירה בה אתם גרים, אישור לימודים או כל אישור אחר שמוכיח כי אינכם מתכוונים להפר את התנאים של השגרירות ולהגר למדינה באופן לא חוקי.

עוד ישנם מסמכים שדווקא יבססו את הכוונות שלכם ללמוד בארה"ב, לעבוד במקום או לבצע כל פועלה באופן חוקי. מסמכים כמו: אישור עבודה, מכתב ממעסיק אמריקאי ועוד, יסייעו להוציא
ויזה מהירה לארה"ב בקלות. באמצעות כל המסמכים ומעקב אחרי הנחיות השגרירות – תוכלו לעבור את התהליך בקלות ולקבל ויזה לתקופה ארוכה.