ויזה להודו אונליין

מדי שנה נוסעים להודו אלפי ישראלים, אם לא עשרות אלפי ישראלים. אם בעבר זו היתה מדינה שמשכה אליה רק חבר'ה צעירים אחרי צבא שמבקשים לערוך בה את הטיול הגדול, הרי שכיום מדובר על מדינה שמושכת אליה צעירים, משפחות, מבוגרים, אנשי עסקים ועוד. הודו הפכה זה מכבר לאחד היעדים הכי פופולאריים עבור ישראלים.

כל ישראלי שמבקש לבקר בהודו חייב להוציא ויזה. מדובר באחת המדינות הבודדות במזרח הרחוק שאיננה מתירה כניסה של תיירים מבלי לקבל ויזה מראש, זאת בזמן שבמדינות אחרות אפשר להגיע אל מעבר הגבול היבשתי או אל שדה התעופה ולקבל ויזה במקום.

בעבר, בשביל לקבל ויזה להודו, היינו צריכים לגשת אל השגרירות ההודית בישראל, ושם היינו יכולים להוציא את הויזה המיוחלת. הויזה היתה לתקופה של מספר חודשים, כאשר הכלל היה שאם רוצים לחדש אותה, היינו צריכים לעזוב את המדינה ולחזור אליה.

כיום, כמו במדינות רבות אחרות, אפשר להוציא ויזה להודו אונליין. אפשר לעשות את זה באופן עצמאי דרך אתר השגרירות, באמצעות רישום, מילוי פרטים מלאים אודות מהות הנסיעה, מועד וכדומה, ותשלום אגרה, תוך חמישה ימים מקבלים את הויזה. מדובר בויזה לחודשיים שכוללת אפשרות להיכנס ולצאת מהמדינה פעמיים במהלך תקופה זו (ישראלים רבים מנצלים אופציות אלו בשביל לבקר בנפאל או בתאילנד).

ויזה להודו אונליין

מלבד האפשרות להוציא ויזה אונליין, הרי שניתן להוציא ויזה גם בדרך נוספת והיא באמצעות סוכנות או סוכן שמתמחה בכך. אנחנו מעבירים אליו את כל הפרטים שלנו, ביחד עם תשלום אגרה, הוא מבצע בשבילנו את הרישום, ותוך מספר ימים שולח לנו את הויזה.

שיטה זו מתאימה במיוחד עבור אנשים מבוגרים שאינם מסתדרים עם רישום באינטרנט או עבור אנשים עסוקים שאין להם זמן לעסוק בכך.

באופן טבעי התהליך עולה יותר כסף, אך מצד שני הוא הרבה יותר נוח, הוא דורש מאיתנו הרבה פחות זמן, ומאפשר לנו להתפנות לדברים אחרים בזמן שיש מי שמסדר עבורנו את העניין מול השגרירות. כך אנחנו יכולים ליהנות מויזה תוך זמן קצר, בלי הרבה התעסקויות מסביב.