למה חשוב לעודד את ילדיכם לשחק גם במשחקי קופסא

משחקי קופסא כוללים פאזלים, לגו, משחקי זיכרון, משחקים כמו מבוכים שיש לצאת מהם, משחקי קלפים, משחקי מחשבה ושאר קונספטים שונים. בעוד שמשחקי קופסא מתאימים בדרך כלל לילדים מגיל 3 ומעלה. אבל מדוע חשוב לעודד את הילדים לשחק במשחקי קופסא? הנה כל הסיבות:

התפתחות מוטורית – בזמן שילדכם משחק במשחקי קופסא כמו לגו, פלונטר, סיכון ועוד, הוא מפתח את היכולות המוטוריות שלו. התאמות שהוא צריך לבצע, חיבורים והפעלת הגוף כמו גם המחשבה: יקנו פיתוח יכולות מוטוריות והתפתחות כללית תקינה.

הכרת צבעים וצורות – כאשר הילד שלכם מרכיב לגו או פאזל, הוא מתוודע לצורות מסוגים שונים. התוודעות זאת מובילה לפתיחת התודעה כמו גם להכרות עם צבעים שונים וצורות משתנות.

עיסוק משותף – כדי שכל המשפחה תוכל לשחק יחדיו, מומלץ לרכוש משחקי קופסא קלאסיים כמו מונופול, טריוויה, משחק הדגים המפורסם, משחק שח, שש בש, צוללות ושאר משחקים קלאסיים. בחרו משחק בו יכולים לשחק כל בני המשפחה מגדול עד קטן.

קבלת מידע כללי – כאשר הילד שלכם משחק במשחקים כמו טריוויה, מונופול, הרמז ושאר משחקי קופסא: הוא מפתח את החשיבה שלו, לומד לחשב, לתכנן אסטרטגיות ומכאן הופך לילד משכיל וחכם.

משחק עם חברים – כאשר אתם רוכשים לילדים שלכם משחקי קופסא באמצעות חנות צעצועים אונליין, אתם לא רק מפתחים את היכולות המוטוריות שלהם – אלא שאתם מאפשרי לילדכם לשחק עם חברים, לשתף פעולה ואף לייצר תחרות מול חברים מה שמסייע ליצור בילד תחושת ניצחון, או אפילו התמודדות נכונה יותר עם כשלון. בכך הילדים שלכם מקבלים הכנה לחיים כבר בהיותם קטנים.

לסיכום, משחקי קופסא מחברים בין ילדים ומבוגרים, מקנים שעות מרובות של פעילות כפית וחשוב מכל: מפתחים את היכולות המוטוריות והפיזיות של הילדים. לכן חשוב להשקיע במשחקים טובים ואיכותיים אותם ניתן להשיג דרך חנויות משחקים באינטרנט.