6 מערכות שכל עסק צריך

כל עסק באשר הוא, חייב להתנהל עם כלים מסוימים, מערכות שיכולות לספק לו שירותים שונים, בין אם מדובר בשירותים פנימיים, כלומר דברים שבין המעסיק לעובד או בין העובדים לעצמם, וכן כלים ומערכות שמתייחסות לשירותים חיצוניים, כאלה שמתייחסים לקשר שבין העסק ללקוחות או עסק לעוברי אורח, גורמים רצויים ולא רצויים.

אנחנו נציג כאן בקצרה שש מערכת מבית ZBM שיכולות להתאים לכל עסק, כאשר המטרה היא לספק תמונה כללית. מן הסתם, בכל אחת מן המערכות שמוזכרות כאן, אנחנו יכולים למצוא דוגמאות שונות שיכולות להתאים לעסקים על פי הצרכים שלהם.

שש מערכות שהעסק שלכם צריך

שעון נוכחות – מדובר בכלי בסיסי אשר יכול לספק לכם מידע על כניסות ויציאות של עובדים, על כמות השעות שהעובדים מבצעים את עבודתם, שעות נוספות, זמני הפסקה ובמקרים מסוימים, במערכות משוכללות, אפילו שעות עבודה מחוץ לבית העסק.

העובדים עצמם יכולים דרך שעון נוכחות לדעת בדיוק כמה שעות הם עבדו מדי חודש, והאם התשלום שהם קיבלו תואם את המידע שברשותם.

מצלמות אבטחה – מצלמות חיצוניות ופנימיות אשר יכולות לספק תמונה קבועה על הנעשה מחוץ ובתוך העסק. המצלמה גם יכולה להרתיע וגם לתעד מקרים של אלימות, ונדליזם, גניבות וכל דבר אחר. ,

מערכות אזעקה – מערכות אשר מאפשרות להתריע במקרה של פריצה. בעזרתן אנחנו יכולים להזמין ניידת משטרה או ניידת של מוקד אבטחה בשביל למנוע פריצה או גניבה.

גלאי אש ועשן – מערכות שמותאמות לצורכי בטיחות, מיועדות להתריע מפני שריפות. גלאים אלה הם חלק בלתי נפרד מדרישת חברות ביטוח לכל בית עסק, ובמקרים רבים, יש לשלב איתם אלמנטים נוספים שמיועדים למנוע שריפות או לפחות להתריע בפניהן ולהתמודד איתן בצורה נכונה.

אינטרקום – אנחנו יכולים למצוא כאן אינטרקום פנימי וחיצוני, מערכת שמאפשרת לייצר תקשורת בתוך בית העסק וכאן תקשורת עם מי שרוצה להיכנס אל בית העסק.

כספות וקופות רושמות – מערכת שמאפשרת לנו לא רק לעשות חישובים של עסקאות אלא גם מאפשרת לנו לשמור על הכסף שלנו בצורה בטוחה ולמנוע גניבות או למנוע מצב שהוא יילך לאיבוד.