מיטה זוגית מתכווננת – בריאות לפני הכסף!

לא תאמינו עד כמה ולמה מיטה זוגית מתכווננת טובה לבריאות שלכם! רוצים לדעת עוד? פשוט המשיכו לקרוא!


משפרת את זרימת הדם

הדם הזורם בגופנו הוא האמצעי להעברת כל החומרים הדרושים לגוף מאיבר אחד לאחר ולכן הזרימה שלו מכל האיברים ואליהם היא חשובה מאוד. היות שכך, חשוב לאפשר זרימת דם טובה ובעיקר בזמן השינה, מפני שאז אנו נמצאים באותה התנוחה במשך זמן רב בהשוואה לשעות הערות שלנו. מיטה מתכווננת מאפשרת לנו למצוא את התנוחה הטובה ביותר עבורנו ועל ידי כך ניתן לשפר את זרימת הדם בזמן השינה בה.


מערכת הנשימה

יתרון בריאותי נוסף של מיטה זוגית מתכווננת נוגע למערכת הנשימה. מי שסובל מקשיי נשימה ודאי יודע עד כמה הרמה של החלק העליון של הגוף עוזרת לנשום טוב יותר ואיזו השפעה יש לכך על טיב השינה ועל התפקוד היום יומי שבא אחריה. האפשרות להרים את החלק העליון של הגוף בלחיצת כפתור בלבד, מאפשרת לישן במיטה המתכווננת לישון טוב יותר, גם אם הוא סובל מאסטמה, צינון, שפעת ועוד.


מערכת העיכול

אנשים רבים סובלים מצרבות במהלך חייהם. הצרבת, שיכולה לגרום לסבל רב, נובעת מעליה של חומרים המופרשים ממערכת העיכול במטרה לעכל את המזון חזרה למעלה. חומרים אלו הינם בעלי רמת חומציות גבוהה ולכן יוצרים תחושה של בערה באזור החזה. ידוע, שכאשר חלקו העליון של הגוף מורם, ישנה הקלה גדולה וזאת, משום שכוח הכבידה עוזר למיצי העיכול להישאר במקומם ולא לעלות חזרה ולגרום לצרבת.


בריאות נפשית

איכות השינה משפיעה באופן ישיר על בריאותו הנפשית של האדם. בזמן השינה מופרשים בגוף הורמונים האחראיים על מצב הרוח ואם כמותם אינה מספקת, האדם עלול אף לסבול מדיכאון. אם אנו רוצים דוגמה מוחשית, כל שעלינו לעשות הוא להיזכר בפעם האחרונה שלא ישנו טוב ובמצב הרוח שהיה לנו ביום שלמחרת.

מיטה זוגית מתכווננת


השפעות הבריאות הנפשית

מיטה מתכווננת זוגית מאפשרת לשני בני הזוג ליהנות משנת לילה איכותית, שתאפשר להם ליהנות ממצב רוח טוב יותר לאחר השינה ומתפקוד טוב יותר במטלות היום יומיות בעבודה, בלימודים ובבית. הסיבה לכך היא, שככל שאנו מרגישים טוב יותר מבחינה נפשית, כך אנו מסוגלים להתמודד טוב יותר עם המשימות שלנו.


בריאות זוגית

בניגוד למה שרבים חושבים, מיטה זוגית מתכווננת מאפשרת לכל אחד מבני הזוג לבחור לעצמו את התנוחה המתאימה לו בלי להשפיע כלל ועיקר על הצד השני של המיטה. היות שכך, גם אם אחד מבני הזוג צריך או רוצה לישון עם רגליים מורמות, בעוד שהצד השני צריך או רוצה לישון עם ראש מורם, הרי שזה אפשרי וכך מיטה זוגית מתכווננת נותנת לכל אחד מהישנים בה את האפשרות לישון בתנוחה הטובה ביותר עבורו.